• Svar på tråden DogBox - nån som testat?
  • Kerubmamman

Har inte gjort det och kommer inte att göra det. Totalt onödig tjänst i mitt tycke. 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Apopan

Tycker det låter lite roligt faktiskt. Bra sätt att få hem lite leksaker att testa. Sedan att jag aldrig kommer beställa något då min hund inte kommer tåla godiset eller benen som vi får hem, är ju en annan femma. 

• emma1881

Jag har en fransk bulldog och beställde en prova-på dogbox den här månaden som jag fick hem idag. Både jag och Bacon är extremt nöjda med innehållet som måste ha varit värt strax över 450kr och jag betalar endast 299kr! Dessutom går ju en del av intäkterna till välgörande ändamål. Rekommenderas varmt! 

• Snubblar

Hej! Fick hem min (hundens) Box idag! Som jag skratta, hon öppnade den själv och lyckan i blicken när hon fiskade fram en leksak. Hon har hela kvällen kastat leksaker på mig och är en otroligt busig 7 åring :) Ikväll somnar jag med ett leende på läpparna. Helt klart lyckat här hemma och det känns så bra att 10% går till välgörenhet! Rekommenderas!

• Abbe83

Låter intressant men skulle inte funka till vår schäfer med känslig mage och så är han expert på att förstöra leksaker. 

• Aniiee

Jag drog öronen ät mig när jag såg den klorin-vitblekta skoläderbenrullen på deras bild.......

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
Svar på tråden DogBox - nån som testat?