• Anonym (Mia)

Täcka glipan vid magen, typ magband eller fina gravidtröjor

Vill försöka följa lite till, även om det syns!

Vart hittar ni fina OCH sköna magband och /eller fina gravidtröjor?

• Svar på tråden Täcka glipan vid magen, typ magband eller fina gravidtröjor
  • Anonym (,.-)

Jag hade alltid ett långt linne under övriga tröjor, som täckte bra.

• Anonym (Mia)

Fick du plats under ett sånt hela vägen.... kanske nån storlek större?

• Anonym (,.-)
    Anonym (Mia) skrev 2014-06-17 23:23:01 följande:
    Fick du plats under ett sånt hela vägen.... kanske nån storlek större?
    Ja, det finns ju rätt långa linnen. Sista tiden mötte linnet nog gravidbyxorna som hade ett brett band upp över magen.
  • Anonym (hm har)

Jag köpte magband på hm, tvåpack svart/vit för typ 150 spänn som jag använde jättemkt månad 6-7-8. Sedan började de bli lite tighta, men jättebra för förlänga tröjor och ha under alla möjliga plagg!

• Anonym (Mia)

Jättebra, Tack!!! 

• Anonym (-0-0-0-)

Jag använde gravidlinnen från hm för att täcka "glipan" och kunde använda många av mina vanliga tröjor hela graviditeten. Köpte magband men kände att jag inte litade på att de skulle sitta på plats.

• Anonym (Mia)

Tack!

Är HM:s bra alltså... Hann inte titta där igår, men har Lindex och Kappahl i närheten och där hittade jag varken magband eller linnen? Skumt.... Verkar alltså inte finnas överallt men ska kolla HM med!

• Anonym (,.-)
    Anonym (Mia) skrev 2014-06-20 10:47:32 följande:
    Tack!

Är HM:s bra alltså... Hann inte titta där igår, men har Lindex och Kappahl i närheten och där hittade jag varken magband eller linnen? Skumt.... Verkar alltså inte finnas överallt men ska kolla HM med!
    HM har bäst gravidkläder överlag. De har bra byxor och tröjor med, men kanske inte jättestort sortiment. Har inte hittat saker på Lindex eller Kappahl.
Svar på tråden Täcka glipan vid magen, typ magband eller fina gravidtröjor