• Oroligkille1978

Jag behöver råd

Hej, jag är en kille som under de senaste åren levt tillsammans med en fantastisk tjej! Vi har det bra på alla sätt utom ett, närhet och det sexuella. Jag har accepterat detta i början på vår relation eftersom det fanns omständigheter som jag förstod påverkade hennes lust, men nu är den perioden över och jag märker ingen skillnad. Har någon några bra tips? Upplevt det själv? Hur ska jag hantera situationen, jag är och har varit sexuellt frustrerad för länge nu.

• Svar på tråden Jag behöver råd
  • Oroligkille1978

Jag såg nu att det fanns en liknande tråd, får skylla på att jag är fullständig nybörjare här. Insåg också att jag kanske inte var så utförlig i min redogörelse för situationen och att jag gick rakt på sak, det är så mycket mer runt omkring med närhet, blickar, smekningar osv så klart. Fråga mig om det behövs mer information för att förstå mig och kunna ge mig råd, helst vill jag ha er tjejer och kvinnors hjälp! Ett stort tack till er som kommer engagera er för mig!

• Anonym (någon tjej)

Tyvärr tror jag inte det kommer att hålla om den ena har mycket högre lust. Du kommer bara bli ännu mer frustrerad. Är din tjej beredd på att söka hjälp för att få lust igen? Om inte så skulle jag lämna.

• Ogago

Om du tror att det är ett mönster snarare än nåt tillfälligt så måste du fundera noga.

Om det inte blir en förändring, hur länge tror du att du står ut? Månader? År?
    Om du hittar en intressant ung dam som visar att hon vill ha dej och uppvisar ett sexuellt intresse som matchar ditt, skulle du då vilja hoppa av ditt nuvarande förhållande och satsa på det nya?

Jag tror nog att du ska fundera på om gräset verkligen är tillräckligt grönt på din sida om staketet.

• Anonym (det är jag)