Tjejer! Snuskigaste ni har gjort på en fest/krogen?
Sexat? Strippat? Hånglat med bästa vännens man?
Sexat? Strippat? Hånglat med bästa vännens man?
Haft sex har jag, strippat.. Nä aldrig. Hånglat med bästa vännens man.. Anser inte jag är snuskigt, det är vidrigt och elakt! Och det skulle jag aldrig göra
Kysst far och son på samma fest.
Menar du som man gjort öppet? sex bakom stängda dörrar, på t ex toaletter har man ju haft på krogar och fester.
men snuskigaste på krogen är att jag runkat av en kille innanför byxorna.
snuskigaste på fest: som tonåring hade jag och kompis avsugningstävling i köket en gång. killarna bytte plats varje minut. jag vann med 2-1, dvs jag fick två av spruten ;)
Två hade sex i köket och jag med en i sovrummet medan andra befann sig i vardagsrummet, sen bjöd vi in dem i köket så blev det att dela med sig och en annan satt vid sidan av och filmade...
Sen sprang vi runt nakna.
På krogen var vi ungefär samma gäng som körde någon hångellek så alla delade på alla där med. Undrar just hur det måste sett ut. Men vi hade kul och ler när vi ser tillbaks på det. Vi hade även nakenparty i badkaret sex pers och några utanför.
Strippat har hänt en del och blivit filmad då med.
"Lekte" gynekolog en gång också, åh det vill jag knappt tänka på, det har inte hänt ååååh!
Sexat öppet en del också.
Hade alltså en period vi var rätt öppna med varandra. Det slutade när jag träffade min pojkvän. Kan ibland sakna den gamla tiden men nu är man ju vuxen.
Slampan: vi hade också avsugningstävling på en dildo dock, stor var den och det var två killar som vann! Haha
haha, ja, han sprutade för fullt. jag drog upp handen och visade för honom och några kompisar och slickade lite sexigt på fingrarna.
haha, ja, han sprutade för fullt. jag drog upp handen och visade för honom och några kompisar och slickade lite sexigt på fingrarna.
Slutsatsen av att läsa i den här tråden: Jag festar för lite och för lugnt.