• Anonym (Undrar)

Kvinnor: Var vill ni att mannen sprutar?

Finns en nyligne diskussion om dte här med att mannen gillar att spruta i munnen eller ansiktet. Men vart vill ni själva få sprutet, om ni nu gillar det eller svara om ni inte alls vill ha det på er eller i er .

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Var vill ni att mannen sprutar?
  • Anonym (Tjej)

Det varierar. Jag gillar att han kommer i mig eftersom det är skönt att bli tagen extra hårt och djupt precis innan han sprutar. Men om han vill komma på min kropp gillar jag det också, helst på framsidan då, brösten eller magen. Munnen är också bra Skrattande helst inte i ansiktet då det blir så kletigt att få bort.

• Anonym (Beror på!)

Mitt ex sperma smakade väldigt äckligt. Så tog det sällan i munnen av den anledningen, fastän jag tänder på det. Gjorde det ibland när jag var riktigt upphetsad och för hans skull. Känns rätt elakt att avvisa under en avsugning; precis när han håller på att komma slutar man och låter honom komma nån annanstans. Dom fattar ju varför såklart... Viktigt att inte få sin partner att känna sig äcklig! Så jag bortförklarade det ofta med att jag tänder mycket mer på att få det i ansiktet (vilket jag i för sig tänder på, men inte mer än i munnen) .

Min nuvarandes sperma smakar nästan ingenting och det lilla det smakar smakar fanimig GOTT :D och det är ingen större mängd. Tycker det är väldigt sexigt och intimt, och en naturlig avslutning på en avsugning.

När man har samlag känns det mest naturligt att han kommer i en, eller på en om man ber om det ;)

• Anonym (Olivia)

Helst i en kondom så man slipper den där äckliga smörjan!

• Anonym (Håller med)
    Anonym (Olivia) skrev 2014-06-19 22:42:21 följande:

Helst i en kondom så man slipper den där äckliga smörjan!

Håller med här! I kondom ska sperman vara, ingen annanstans! Inget sex utan kondom!
  • Kolibri12

Gärna i munnen, eller i mig i övrigt. Men variation förnöjer och han får gärna spruta på mig också, dock inte i ansiktet om målet är just ansiktet och inte munnen.

• PrimitivMan
    Kolibri12 skrev 2014-06-19 22:56:28 följande:
    Gärna i munnen, eller i mig i övrigt. Men variation förnöjer och han får gärna spruta på mig också, dock inte i ansiktet om målet är just ansiktet och inte munnen.
    Det är dock inte alltid så lätt att sikta rätt. Speciellt inte om kvinnan i fråga har gjort ett gott arbete att hålla en upphetsad under längre tid. Då kan det bli som rena brandslangen (ev liknelser vad gäller längd, tjocklek och mängd är helt oavsiktliga) som sprutar lite hej vilt och det kan komma lite här och där. 

Positivt (även om det är ett statistiskt lågt underlag) att en majoritet uppskattar det. 

Duktiga flickor ser sprutet som en belöning för ett gott utfört arbete!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (I)

9/10 gånger så kommer mannen i mig.. Vi tycker det är skönast båda två så, någon gång ibland kan han spruta över mina bröst, på rumpan eller över magen.. Men det är ytterst sällan det sker..

• Kolibri12

Primitiv man, det är just brandslangseffekten i ansiktet jag vill undvika, jag bär helst inte simglasögon när jag har sex . Jag förstår att det är svårt att sikta rätt, ska det sprutas nära ansiktet är det bättre i munnen direkt. Och hetare.

• PrimitivMan
    Kolibri12 skrev 2014-06-21 23:13:12 följande:
    Primitiv man, det är just brandslangseffekten i ansiktet jag vill undvika, jag bär helst inte simglasögon när jag har sex smile1.gif . Jag förstår att det är svårt att sikta rätt, ska det sprutas nära ansiktet är det bättre i munnen direkt. Och hetare.
    Inte det? Har du provat? Det är kanske det du letat efter hela livet. 

Finns de som tänder på gasmask så simglasögon verkar lite vanilj. Av fetisher är gasmask en av de som jag har svårt att förstå men så har mina erfarenheter av gasmask varit väldigt långt ifrån erotiska.

Håller annars med om att det är bättre att spruta i munnen. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Långt upp)

Långt upp och djupt inne i min fitta sådan ala nu får du det hela ,du är min och om det passar mig gör jag dig gravid..

• Mandi74

Munnen, fittan, i rumpan, på skinkorna, brösten. Vart han vill.

Munnen är dock smidigast om man inte har tillgång till vatten.

• Kolibri12

Primitiv man, jag har icke provat simglasögon annat än vid just simning och lökskalning och det kan förvisso bero på en vaniljig inställning hos mig. Däremot har jag blivit brandslangssprutad i ansiktet och som sagt, just det är något jag gärna hoppar över .

• Maltemånsson
    Kolibri12 skrev 2014-06-22 02:09:42 följande:

Primitiv man, jag har icke provat simglasögon annat än vid just simning och lökskalning och det kan förvisso bero på en vaniljig inställning hos mig. Däremot har jag blivit brandslangssprutad i ansiktet och som sagt, just det är något jag gärna hoppar över .

• Maltemånsson
    Kolibri12 skrev 2014-06-22 02:09:42 följande:

• panicorion

Jag har inga större "önskemål " men vet att jag tycker fruktansvärt mycket om när han kommer i munnen på mig... Eller över brösten så jag ser när han kommer. Men allt är ju trots allt beroende på ställning, vill inte ha massa "krångel" typ hoppa runt och skutta när han skall komma utan det får vara på den platsen som är närmast om man säger så...

• annika42

Helst i slidan. Men har inget emot att ta satsen i munnen. Sväljer den oftast. Så slipper jag en massa krångel. Däremot inte förtjust i att få satsen i ansiktet eller håret.

• Anonym (tjej)

Helst inuti för det är så himla skönt!! Men om det inte går att komma inuti oskyddat (kondom är inte kul) så hellre på kroppen, gärna så att jag ser det, typ på magen/brösten. Roligt också om han siktar på magen men så kommer det i håret pga att det sprutar långt, jättehett! Ansiktet är okej men också roligare som olyckshändelse. Munnen är nja. Om han smakar gott så okej, men alla gör inte det.

Har man sex bakifrån så rumpan också okej men då saknar man lite att få se det...

• IsDimma

Helst i mig. Det är skönast. Fast det är rent visuellt jäkligt nice att se mannen komma också

Svar på tråden Kvinnor: Var vill ni att mannen sprutar?