• Dress

    Det här är ju löjligt!

    Nu har min man äntligen börjat visa lite lust. Vad tror ni händer? Nu har jag totalt tappat lusten Förvånad Jag tror jag blir GALEN!!! Skrikandes Vad är det som händer?

    Det börjar liksom bra, jag är lite pirrig och med men sedan är det tvärstopp. Jag kan bara inte komma. Det är som att huvudet exploderar i tankar om han verkligen vill detta nu, tycker han jag är ok, tycker han jag är äcklig, skön, oskön... 

    Jag kommer hur fort som helst när jag är ensam, så det är uppenbarligen inte kroppen problemet sitter i... 

    Någon annan som upplevt detta problem? Vad gör man?

  • Svar på tråden Det här är ju löjligt!
  • cphilip
    Dress skrev 2014-06-19 17:54:09 följande:

    Nu har min man äntligen börjat visa lite lust. Vad tror ni händer? Nu har jag totalt tappat lusten Förvånad Jag tror jag blir GALEN!!! Skrikandes Vad är det som händer?

    Det börjar liksom bra, jag är lite pirrig och med men sedan är det tvärstopp. Jag kan bara inte komma. Det är som att huvudet exploderar i tankar om han verkligen vill detta nu, tycker han jag är ok, tycker han jag är äcklig, skön, oskön... 

    Jag kommer hur fort som helst när jag är ensam, så det är uppenbarligen inte kroppen problemet sitter i... 

    Någon annan som upplevt detta problem? Vad gör man?


    Känner igen det mycket väl. Tankarna tar udden av allting. Ibland önskar man att man bara hade kunna koppla bort tanken ett slag. Bara slappna av och njuta av stunden, men icket. Tankarna går på helspinn och till slut snurrar det så fort att man tappar taget. Ju mer man försöker desto sämre går det.

    Illa... Kanske försöka någon typ av meditation? Bedöva med alkohol?
    Många frågor men få svar...
  • Dress
    cphilip skrev 2014-06-23 12:26:11 följande:
    Känner igen det mycket väl. Tankarna tar udden av allting. Ibland önskar man att man bara hade kunna koppla bort tanken ett slag. Bara slappna av och njuta av stunden, men icket. Tankarna går på helspinn och till slut snurrar det så fort att man tappar taget. Ju mer man försöker desto sämre går det.

    Illa... Kanske försöka någon typ av meditation? Bedöva med alkohol?
    Många frågor men få svar...
    Jo, alkohol gör allt lite lättare faktiskt... Det är bara så jobbigt att maken inte dricker något. Träningsfreak som han är Foten i munnen Just nu känner jag att det (enklaste?) bästa är att låta bli närkontakt... Obestämd
  • cphilip
    Dress skrev 2014-06-23 15:52:04 följande:
    Jo, alkohol gör allt lite lättare faktiskt... Det är bara så jobbigt att maken inte dricker något. Träningsfreak som han är Foten i munnen Just nu känner jag att det (enklaste?) bästa är att låta bli närkontakt... Obestämd
    Räcker det inte om du "bedövar" dig lite med alkohol? Han kanske tom. funkar bättre utan alkohol i kroppen?

    Avhållsamhet lär nog bara göra din lust starkare och kanske mer frustrerad?

    Sex i badet har i princip alltid funkat i mitt fall.
  • trg

    Inte alls ovanligt, tyvärr! Det handlar ofta om prestationsångest. Jag är man och har stark sexlust och tillfredsställer mig själv ofta (ibland flera ggr per dag) men i sängen med min fru blir det ofta stopp. Någon minut sedan vill inte den lille med längre. Trodde ett tag att det var åldern som satte stopp (är 60+) men då jag har lust att själv göra det så är det inte det.

    Provat sätt att öka lusten? Porriga saker, kläder, film? Varför inte?

Svar på tråden Det här är ju löjligt!