• Victorina

    Eran syn på mig

    Jag flyttade till Sverige för 26 år sedan, började arbeta från första veckan, har aldrig fått något hjälp så som socialstöd, eller bostadsbidrag eller annat bidrag överhuvudtaget. Vid en tidspunkt hade jag 3arbete och gick i skolan för att lära mig språket. Så småningom kom in på Stockholmsuniversitet och där studerade jag språk . Efter avslutat utbildning arbetade jag bland annat som tolk. Jag har aldrig varit arbetslös och har 260 högskolepoäng. Jag har klarat allt detta utan att ta studielån därför är jag skuldfri... Är gift med en svensk man som jag har 3 barn tillsammans med. Jag känner mig som en välanpassad individ i samhälle. Har inga skulder, äger ett hus som jag har snart blivit klar med betalningen. För tillfälle arbetar jag med miljö och hälsa. Vad är jag som person enligt era värderingar. Tacksam för svar. Mvh Victorina

  • Svar på tråden Eran syn på mig
  • Sverigedemokraterna

    Det är roligt att höra att det gått bra för dig och att du kommit så väl till rätta i Sverige. Det är inte alltid lätt att flytta till ett nytt land och man kan behöva arbeta hårt. Du kan säkert fungera som ett positivt exempel för människor som kommer hit och ge inspiration åt oss alla.


     


    Lycka till i framtiden.

Svar på tråden Eran syn på mig