• Anonym (Snuskig)

Smygpullar mig när killen...

Min kille vill inte ha sex lika ofta som jag och detta har lett till att jag smygpullar mig så fort han duschar eller är i ett annat rum. Jag pulalr tills jag kommer, tar ca 30 sekunder med tanke på hur överkåt jag är, skulle han bli ledsen om han visste tror ni? Skulle nhi bli det?

• Svar på tråden Smygpullar mig när killen...
  • Chester Copperpot

Jag skulle nog bli rätt kåt. Framförallt om du gjorde det när jag kom ut ur duschen. Läge för sex där, liksom....

• La Lola

Är det konstigt att du onanerar tycker du?
    Vad har onani med erat sexliv att göra?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Chester Copperpot

Rent hypotetiskt, om jag hade en tjej som fick för lite sex (och nu har jag varken tjej eller just den typen av sexbrist) så skulle jag nog tycka det var lite synd att hon tillfredsställde sig i hemlighet. Om någon av parterna vill onanera så är väl det helt okej. Men det är ju trevligare att göra det öppet och i sällskap, även om det bara är den ena parten som har roligt. Jag skulle inte ha något emot alls om min partner roade sig själv. Men det skulle ju också få igång mig och vilja ha lite sex...

• Testat och gillar det

Jag skulle inte bli ledsen själv.
    Men nu är ju jag i samma sits som du är.
    Fast jag passar på när jag duschar, hon går upp tidigare, går och lägger sig tidigare.... :)

Har funderat en del på det och jag vet inte om det skulle göra till eller från och berätta. Känns rätt ok att ha det som en egen grej också.
    Tar bort lite av uttråkningen av sexbrist.

• Anonym (Killen)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-06-20 11:21:18 följande:
    Min kille vill inte ha sex lika ofta som jag och detta har lett till att jag smygpullar mig så fort han duschar eller är i ett annat rum. Jag pulalr tills jag kommer, tar ca 30 sekunder med tanke på hur överkåt jag är, skulle han bli ledsen om han visste tror ni? Skulle nhi bli det?

Nej tvärt om. Jag skulle gilla att du pullar dig till orgasm!
  • Anonym (nyfiken)

Ursäkta OT men.... hur kan man pulla sig till orgasm, och på bara 30 sek? Har jag aldrig lyckats med. Många kvinnor som kan det?

• Anonym (Jo)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-06-21 01:26:28 följande:
    Ursäkta OT men.... hur kan man pulla sig till orgasm, och på bara 30 sek? Har jag aldrig lyckats med. Många kvinnor som kan det?

Alla är olika ;) skulle jag va tänd skulle det gå,lika snabbt.
  • Anonym (kompensation)
    La Lola skrev 2014-06-20 12:36:00 följande:

Vad har onani med erat sexliv att göra?

Du ska kanske läsa trådstarten innan du ställer en helt onödig fråga.

TS skriver med all tydlighet att hon kompenserar sexbrist genom att onanera.

TS - jag tror inte din kille skulle bli ledsen. Jag gör precis som du men jag är helt öppen med det mot min man. Många gånger hjälper han mig genom att ta över pullandet som jag själv påbörjat. Och det brukar bli ännu skönare än när jag gör det själv.
  • La Lola
    Anonym (kompensation) skrev 2014-06-21 20:20:29 följande:
    Du ska kanske läsa trådstarten innan du ställer en helt onödig fråga.

TS skriver med all tydlighet att hon kompenserar sexbrist genom att onanera.
    Det är fortfarande 2 skilda saker o hon tycks ha dåligt samvete för att hon onanerar.
    Du kanske inte ska lägga ner så mycket energi på inlägg som mina när du inte har en aning om varför jag frågat som jag gjort.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Smygpullar mig när killen...