• Anonym (Kåt)

gravid och kåt- läs

Är det några män här, som skulle kunna tänka sig att träffa och knulla en gravid kvinna. Jag är gravid i femte månaden. Mitt problem är att min man inte vill ha sex med mig längre, han säger att det inte känns bra eftersom bebisen är så nära. Jag tycker att man kan ju ha sex ändå, utan själva penetreringen, men han har totalt tappat lusten till all form av sex.

• Svar på tråden gravid och kåt- läs
  • carlf

Tror du inte det känns fel att vara otrogen då? Jaja det är inte mitt problem att du vill vara otrogen, sådant kvittar mig;)

• Anonym (Kåt)
    carlf skrev 2014-06-21 11:10:12 följande:

Tror du inte det känns fel att vara otrogen då? Jaja det är inte mitt problem att du vill vara otrogen, sådant kvittar mig;)

Vad menar du med det ;)
  • carlf

Tolka det som du vill så blir det rätt;) Lovar det blir skönt också;)

• Anonym (Kåt)
    carlf skrev 2014-06-21 11:24:48 följande:

Tolka det som du vill så blir det rätt;) Lovar det blir skönt också;)

Så du skulle kunna tänka dig ha sex med en gravid?
  • Anonym (Kåt)
    carlf skrev 2014-06-21 11:28:26 följande:

Klart, sexigt som fan;)

Berätta hur du skulle göra med mig?
  • carlf
    Anonym (Kåt) skrev 2014-06-21 11:32:00 följande:
    O, det är jag lite blyg för här inne då alla kan läsa
  • Kippeman

Älskar gravida kvinnor, skicka ett mess så ska jag beskriva i detalj vad jag skulle göra med dig....

Mmm, slicka, smeka och fingra...

• Kippeman

Du ligger på rygg med särade ben, den ser härligt svullen ut...Jag lägger mina händer på din mage och låter mitt ansikte borras in.....

• sexo00

Oh my god, om du bara visste hur mycket jag skulle vilja det. Och är så sjukt sugen på att slicka fitta, vissa dagar är det jobbigt att vara singel!

Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • Anonym (Kåt)
    sexo00 skrev 2014-06-21 13:31:15 följande:

Oh my god, om du bara visste hur mycket jag skulle vilja det. Och är så sjukt sugen på att slicka fitta, vissa dagar är det jobbigt att vara singel!

Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
    Önskar min sambo var som dig, behöver verkligen knulla. Men jag duger inte som gravid :(
  • mary01

Jag är gravid i v. 18 och har det lika jävligt. Min kille vill inte ligga och skyller på att det känns konstigt. Jag är så kåt och sexuellt frustrerad.

• Anonym (Kåt)
    mary01 skrev 2014-06-21 13:40:45 följande:

Jag är gravid i v. 18 och har det lika jävligt. Min kille vill inte ligga och skyller på att det känns konstigt. Jag är så kåt och sexuellt frustrerad.

Jag går under är så kåt, han vill liksom inte ens ta på mig.
  • mary01

Jag med! Sa det rakt ut igår men han bryr sig inte. Jag vill inte vara otrogen men Jag har snart inget val. Så kåt. Hela tiden.

• Anonym (Hmm)

Använd en dildo? Se en porrfilm? Ovärt och förstöra eran relation pga sex med en ny dude bara för kåthet.

Ja kände precis som du när ja var gravid och min sambo tyckte också det kändes olustigt ju mer magen växte. Jag anv dock dildo :P

• Kippeman

Snacka sex kanske, byta fantasier osv...

Jag är skönt snuskig och älskar att tillfredsställa kvinnor....

• nickname01
    Anonym (Kåt) skrev 2014-06-21 11:32:00 följande:

Det ärftligt att du ska känna såhär. Hör gärna av dig nästa gång du behöver. Jag har nämligen en svaghet för gravida kvinnor...ni är ju så vackra!
Svar på tråden gravid och kåt- läs