Finns det något du ångrar?
Ja, som rubriken lyder. Finns det nåt du ångrar? Något du gjort eller aldrig gjorde? Hemska saker, roliga saker.
Ja, som rubriken lyder. Finns det nåt du ångrar? Något du gjort eller aldrig gjorde? Hemska saker, roliga saker.
Jag ångrar nästan allt jag har gjort och inte gjort. Speciellt ångrar jag det mesta som har hänt sen 15 år tillbaka. Men det är ingen idé att ångra saker så nu ångrar jag att jag ångrar mig.
Jag ångrar att jag inte utbildade mig när jag var yngre.
Jag ångrar att jag inte utbildade mig när jag var yngre.
Jag ångrar att jag lät mig charmas av en man som senare misshandlade mig i flera år innan jag fick styrka att lämna.
Ja...men inget jag berättar här. Man kan göra saker som man verkligen inte trodde att man skulle göra i ren och skär ilska/hysteri.
Jag ångrar jättemycket att jag inte redan under barndomen erkände hur stora "problem" jag har(har adhd och är autistisk och har vetat att det är något "fel" på mig sedan jag var liten) och tog tag i det tidigare med utredningar och allt vad det innebär så hjälpen kunde sättas in tidigare. Allt hade varit mycket lättare då.
Gjort är gjort eller ogjort. Jag ser framåt, tjänar inget till att se bakåt utan lämnar det som hänt till historien.
Skulle jag sitta och ångra mig skulle jag inte få tid till annat, så mycket som har blivit fel.