• JejjeH

    Föräldraledig Göteborg

    Hej. I augusti flyttar jag, sambo och två söner till Göteborg. Den yngsta är född jan-14 och jag ska vara föräldraledig i höst. Vi känner inte så många i stan och ingen som är föräldraledig. Vore kul att hitta andra föräldralediga att hitta på saker med på dagarna! Hör av dig om du är intresserad! Glad

  • Svar på tråden Föräldraledig Göteborg
  • MallanQ

    Hej!

    Jag är 29 år och hemma med våran lilla tjej som föddes nu i maj. Känner inte heller så många föräldralediga och det kan lätt bli lite långtråkigt, så det skulle vara roligt att lära känna fler som är hemma med små barn:)

  • JejjeH

    Hej MallanQ! Va roligt att du svarade. Var i Göteborg bor du? Vi kommer ner runt den 19 augusti så därefter ses jag gärna!

  • zamfiola

    Kom inte mitt inlägg med? :-/

    Jag går hemma med en liten född i Mars och ses också gärna! Vi bor på Hisingen, vart bor ni?

  • JejjeH

    Hej Zamfiola! Nu är du med! Klart du oxå ska följa med på en träff. Alla ska med! ;) När i mars är din född? Min yngsta kom 21/1.

  • JejjeH

    Nä men jag kollade kartan. Verkar ganska nära där vi ska bo, i Masthugget.

    Idag full planering av flytten. Det är inte helt enkelt att flytta till andra sidan landet! :)

  • MallanQ

    Ja nä det är ju inte så långt härifrån:) Min syster bor på masthugget, väldigt fint där uppe, nära till Slottsskogen och den jättestora lekparken också:)

    Ja det förstår jag är mycket att planera med. Det är det alltid vid flytt men att flytta så långt krävs nog lite extra, man vill ju gärna inte köra en massa onödiga vändor ;)

  • Kajjsan

    Hej!

    Jag är också mammaledig med en liten knodd som föddes i juni och hänger gärna på och ses Glad

Svar på tråden Föräldraledig Göteborg