• Anonym (F)

Priorin, erfarenheter?!

Jag tänkte höra om det finns någon här som har använt priorin och i så fall vad de har för erfarenheter av det! Min mamma tyckte det hjälpte för henne, men jag tar gärna reda på hur andra har upplevt det.

Jag har blivit rejält tunnhårig på vissa delar av huvudet OCH skulle önska att håret överlag kunde växa lite snabbare. Medan mina systrars hår växer 1 dm/år så växer mitt kanske 3 cm... :( Tänkte i alla fall kika vad andra tyckte om priorin innan jag ger mig ut och pungar ut för det.

• Svar på tråden Priorin, erfarenheter?!
  • Vickan I

Jag tyckte inte det hjälpte för mig tyvärr. Men hört flera som tycker att deras hår blev bättre...

• blomman07

Mam måste använda det i minst tre månader. Jag märker stor skillnad. Har ganska högt hårfäste men nu börjar det växa där också.

• Anonym (F)
    Vickan I skrev 2014-06-21 20:17:35 följande:
    Jag tyckte inte det hjälpte för mig tyvärr. Men hört flera som tycker att deras hår blev bättre...
    Tråkigt. :( Jag antar att man får chansa lite när man provar det...
    blomman07 skrev 2014-06-21 20:50:50 följande:
    Mam måste använda det i minst tre månader. Jag märker stor skillnad. Har ganska högt hårfäste men nu börjar det växa där också.
    Tre månaders-regeln kände jag till. Jag har också rätt högt hårfäste, men döljer det med lugg. Skulle det gå ned lite skulle jag nog bli glad... Hur många har du tagit per dag? På apotekets hemsida läste jag att man skulle ta 2 per dag, men när jag har googlat runt lite har jag läst om folk som tog 3 om dagen i början och sen 1 om dagen... :/
  • Vickan I

Jag tog också tre i början. Körde på länge innan jag upp. Men som sagt, prova! Visst att det kostar lite, men inte vansinnigt dyrt.

• blomman07
    Anonym (F) skrev 2014-06-21 21:16:11 följande:
    Tråkigt. :( Jag antar att man får chansa lite när man provar det...
    blomman07 skrev 2014-06-21 20:50:50 följande:Mam måste använda det i minst tre månader. Jag märker stor skillnad. Har ganska högt hårfäste men nu börjar det växa där också.
    Tre månaders-regeln kände jag till. Jag har också rätt högt hårfäste, men döljer det med lugg. Skulle det gå ned lite skulle jag nog bli glad... Hur många har du tagit per dag? På apotekets hemsida läste jag att man skulle ta 2 per dag, men när jag har googlat runt lite har jag läst om folk som tog 3 om dagen i början och sen 1 om dagen... :/
    Jag köper en billigare variant på ebay, tar en om dagen. Den innehåller 5000mcg biotin per kapsel, du får kolla på priorin och jämföra. :)
Svar på tråden Priorin, erfarenheter?!