Min man respekterar inte mig
Jag är så trött på min mans attityd och skulle behöva lite råd.
Min man tror sig ha rätten att "bestämma" över mig, vad jag ska ha på mig, vad jag inte bör äta, samt att jag måste hela tiden följa hans pipa han får gå iväg när han vill komma när han vill, fri som en fågel, när jag behöver gå iväg (som att handla något viktigt, gå på dagis möte m.m)så måste detta planeras och måste "fråga" han först, jag kan Aldrig bara få för mig att gå iväg som han gör, han bryr sig inte ett dugg om mina behov eller känslor, det är jag som jämt är hemma med barnen och han går på ärenden. 4 dagar i veckan går han iväg efter jobbet till hans organisation/församling i flera år har detta pågått.
Jag har nämnt och vi bråkar om det ofta att jag vill att han ska vara hemma/hitta på saker med sin fam oftare. Till och med på helgen är han iväg.
Samma sak är det med sex, han bestämmer att han ska ha sex oavsett om jag ville eller inte, han ger sig ALDRIG!! Och som idag så låste han upp dörren och han gick in i badrummet när jag duschade och öppnade draperiet, där jag står naken och duschar han vet hur mkt jag hatar det, jag blur arg och säger åt han att gå, han fortsatte och drog bort draperiet och skrattade. Han har noll respekt för mig!
Jag har fått nog och stått ut med det länge nu, förut kunde jag släppa det och inte bli så irriterad nu är jag trött och har nästan inga känslor kvar, vill varken krama, puss eller vara i hans närhet längre . Och han undrar vad det är med mig. Han har också en spydig attityd och säger saker som vad är det för fel på din hjärna m.m han tappar temperamentet lätt och håller jag inte med honom eller säger vad jag tycker blir han arg och blir väldigt högljud! Hans "spring pojke" ska jag vara också, hämta vatten, göra det och det.
Jag börjar snart tro att detta är normalt och att jag är känslig! Är jag det, ska det vara så här.