Mitt senaste sex, med bdsm - behöver tips från män och kvinnor.
Har sedan min sexdebut varit intresserad av och hållt på med bdsm på olika sätt. Har levt större delen av mitt liv som ug och skulle säga att det är en livsstil och inte en roll jag träder i för honom.
Har levt ensam de senaste åren och försökt dejta, men har varje gång velat fram och tillbaka så länge så han har gått vidare till annat. Har haft nått kortvarigt sexuellt förhållande och ons som jag träffat ute, men inget allvarligt.
Har dock haft kontakt med en man i många år, när vi började prata höll han på att upptäcka tjusningen med bdsm och vi pratade mest om det. Vi har aldrig träffats, innan, utan han har haft förhållanden på sitt håll och jag på mitt, sen har jag haft annat som gjort att det inte blivit av.
Nu för någon månad sen började vi prata igen och det slutade med att vi träffades för en vecka sen. Vi hade helt fantastiskt sex och har dominanta sidor är redan nu väldigt tydliga och känns bra. Han gillar fostran och anser att smisk ska användas mest i fostringssyfte, det och skamvrån, något som tänder mig väldigt.
Vi har pratat väldigt mycket och han vet det mesta jag gjort inom bdsm och det väcker hans lustar att prova mer samtidigt som det verkar skrämma honom lite. Det jag funderar över är hur stöttar och uppmuntrar jag honom, utan att han känner sig pressad, till att utveckla sina bdsm sidor.
Så nån som har tips, till oss båda, så dela gärna med er.