Bf dec 2014 35+
Hej! Finns Fler mogna blivande bebismammor? för mig blir det andra, jag är 36.
Hej! Finns Fler mogna blivande bebismammor? för mig blir det andra, jag är 36.
Jepp en till här Fyller 36 i oktober! Blir min tredje, en efterlängtad liten sladdis!
Kul! Och grattis! Vilket datum är det beräknat? Jag har fått 3e dec, men första var 14 dgr sen. Jag gissar på 15e dec
Hur stor är åldersskillnaden till tvåan?
Här blir det 6,5 år mellan syskonen..
Hej! Jag är 37 snart och väntar mitt andra barn som har tagit några år att få. BF 6/12.
Mellan våra två första barn är det 1 år och 9 månader och nu blir det åtta år emellan tvåan och trean. Det har tagit några år för oss med att bli med trean. Inte 8 år, men dryga 2,5...
Glömde skriva att jag är beräknad 18 dec, så det blir nog en liten julklapp skulle jag tro
Hur gammalt är ditt första barn julay?
För mig beror åldersskillnaden på att jag börjar om med en ny man.
Känns kul på nåt sätt med just en dec bebis
Hur gammalt är ditt första barn julay?
För mig beror åldersskillnaden på att jag börjar om med en ny man.
Känns kul på nåt sätt med just en dec bebis
Oj, varför blir det dubbelt?
jag är 36 år o vänatar nr 3 i dec....
blevv tyvärr ensamstående mded denne lille då pappan gick bort, hastigt..
Mitt första barn är nu 8 då det blir lite åldersskillnad!
Hej! Jag fyller 39 om några dagar, och väntar efter ivf nr 4. Fick precis idag veta att fvp var helt normalt, efter att ha fått förhöjd risk på kub. Så nu känns det väldigt skönt!! Har spritt ut mina älskade ungar, storasystrarna är 16, 17 och 6 år gamla, så det här blir min final . Längtar efter att snusa bebis igen - beräknad till 11 dec
.
Då levanyss har du testat på detta med en riktig sladdis förut =) Underbart! Alla som jag hittills träffat som har erfarenhet av ordentliga sladdisar säger att det är fantastiskt. Så jag hoppas att det stämmer! =)
Vad skönt att allt var bra på fostervattensprovet, har du varit på RUL? Har själv gjort ett Kub som var bra i v 13 och ska på Rul nu om en vecka!
Hur känner ni inför förlossning? Med första barnet hade jag en hemsk förlossning, en avskyvärd barnmorska som sen var tvungen sluta pga dåligt bemötande mot många mammor. Det har gjort att jag nu har stor sjukhus och förlossningsskräck. Känslan av att vara fast i ett rum utan kontroll och möjlighet att försvara sig. Jag tror jag kommer bli som ett gråtande litet barn fylld av rädsla och utan förmåga att koncentrera mig på förlossningen när jag kommer dit. Har PTSD och ska få lite kognitiv terapi innan fl.
Hur tänker ni/förbereder er?