Smått förälskad i svärmor??
Förra helgen var jag och min sambo på min svärmors sommarställe där vi tre myste och hade det trevligt.
Hon har då en bastu som jag aldrig varit med och bastat i förr, men nu gjorde jag det. Vad jag inte var beredd på vad att både min sambo och hennes mamma var nakna.
Jag och min sambo har det senaste året glidit ifrån varan en del och vi båda vet att vårt förhållande inte kommer hålla livet ut, vi gillar dock varann och personligen vill jag inte ta steget att släppa förhållandet, och då också förhållandet jag har med hennes familj osv som jag uppskattar väldigt mycket.
Hur som helst, jag har alltid tyckt min sambos mamma varit attraktiv och faktum är att jag haft med henne både en och två gånger i diverse sexuella fantasier.
Så när jag nyligen fick se henne helt naken har mina tankar på henne inte slutat.
Bara jag tänker på situationen igen blir jag oerhört upphetsad.
Inte nog med det så har jag även tyckt mycket om hennes och mina intressanta diskussioner om allt möjligt och jag relaterar på ett intellektuellt plan mer med henne än med min sambo.
Med detta i baktanke känns det nu som att jag börjar få lite lite små känslor för henne och det är ju inte så roligt.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Att "dumpa bruden och sätta på morsan i stället" är ju ingen lösning.
Och oavsett så vill ju jag ha familj och barn lite längre fram så ett förhållande med henne skulle ju aldrig gå (inte för att hon ens skulle vara intresserad).
Jag har nog alltid varit smått intresserad av äldre kvinnor och har aldrig riktigt klickat på ett intellektuellt plan med tjejer i min egen ålder.
Vad ska jag göra åt det? Kommer min dragning till äldre hålla i sig även när jag blir äldre, att jag vid 50 års ålder i stället blir attraherad av 80-åringar??
Ska jag berätta om mina känslor till min sambo?
Det bästa som kunde hända vore ju om min sambo var okej med det och min svärmor likaså och att hon och jag delade en passionerad natt tillsammans, med min sambos tillåtelse, men det finns ju inte i stjärnorna.
Hjälp och tips uppskattas gärna, men jag ville väl mest skriva av mig.
(Jag och sambon är båda 26 år, svärmor är 50+ om det har någon betydelse)