• sandraabinger

Övernatta i bilen med pojkvän

Hej allihopa! :)

Nu till helgen hade jag tänkt att jag och min pojkvän ska få ensamtid med varandra (Annars är vi alltid med vänner eller familj.) Så jag kom på en spännande grej jag tänkte vi kunde testa, övernatta i bilen!

Jag tänker då att vi åker ut till en sjö på kvällen. Grillar, kanske fiskar och eventuellt ett nakendopp på natten. :)

Jag har en golf variant kombi, så tänkte att vi fäller ned baksätena och skjuter fram framsätena så långt som möjligt. Lägger sedan in en 120 cm madrass. Duntäcke och flera kuddar med då :) 

Så jag behöver lite tips. Dels ang övernattningen i bilen, vad ska man tänka på? :) Och även andra aktiviteter vi kan göra under kvällen. Ni kanske har något tips på något vi absolut måste göra när vi ändå är helt ensamma! ;)

• Svar på tråden Övernatta i bilen med pojkvän
  • Noname00

Va mysigt :)

Myggmedel det vill in absolut inte glömma.
    Vatten är bra att ha tillräckligt med sig, då det kan användas till mycket och jobbigt att vara utan om man är törstig.
    Ficklampa helst 2, dock har man ju mobilen och kan man ladda den i bilen är det suveränt.

• Eleonor01

En bag in Box å mycket tid dagen efter så ni kan bada å sola tills ni kan köra. En bag in Box grill å ett par solstolar m handdukar räcker länge :) ett tips e att försöka stanna längs en vandringsled. På utmärkta vindskyddsplatser finns det rinnande vatten i form av en gammaldags pump oftast.

Har prova detta å det var super mysigt!

• Haskel
    sandraabinger skrev 2014-06-23 20:17:54 följande:

Mycket bra tips hörni! :)

Har ni några tips på andra aktiviteter?

Är ni asexuella, eller vad är det fråga om. Kille + tjej i trångt utrymme om natten brukar veta vad de ska göra. Evolutionen har redan löst det problemet för länge sedanFlört
  • Tow2Mater

Ha inte motorn på för värme/kyla - det finns de som dött av kolmonixidförgiftning då de sovit i sina bilar.

• Noname00
    sandraabinger skrev 2014-06-23 21:36:45 följande:

Ja det vet jag om att det är farligt :) Blir det kallt så får vi värma varandra :)

Det är nog det minsta problemet tror jag :)
  • Liljekonvaljer

Ta med ficklampa så ni inte kör slut på bilbatteriet. Det kan bli ruggit och kallt på natten. Det brukar bli jäkligt ljust tidigt också.

• Havstroll

Ha några fönster lite nervevade, annars blir det kallt och framförallt fuktigt i bilen. Jag sov med min dotter i min bil några dagar och lärde mig det..

Svar på tråden Övernatta i bilen med pojkvän