• Anonym (Konstigt)

Jag tänder på "fula" kvinnor

Som topic... det är jättekonstigt, jag tänder inte på tränade små tjejer med silikonbröst och sånt.
    Jag tänder på "fula" gamla tanter!! Dvs kvinnor som är i 50-60 årsåldern med stora hängbröst och som är överviktiga.

Någon mer som har denna fetisch? Jag är 18 år...

• Svar på tråden Jag tänder på "fula" kvinnor
  • Anonym (Skumt)

Verkligen konstigt. Äckligt tycker jag. Usch!

• Kereza

Låter prima tycker jag - då har du ju en chans att få lära dej BRA sex som du sedan kan ta vidare ut i världen. Heja!

• Anonym (tycker)
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-06-24 20:57:15 följande:

Som topic... det är jättekonstigt, jag tänder inte på tränade små tjejer med silikonbröst och sånt.
    Jag tänder på "fula" gamla tanter!! Dvs kvinnor som är i 50-60 årsåldern med stora hängbröst och som är överviktiga.

Samma här. Känner mig väldigt attraherad av kvinnor i den åldern. Dock tycker jag varken att de är "fula", "tanter" eller ens gamla. Fast i mitt fall kanske det inte är så konstigt eftersom jag är mycket äldre än dig.
  • Dunderhoning
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-06-24 20:57:15 följande:

Men tycker du verkligen att dom är fula? Eller är dom "fula" enligt idealet?

Det är väl himla tur att alla tycker olika, annars hade man kanske inte en enda som tyckte om en. Tungan ute
  • MissK70

Smaken är som baken....Delad!

Och det är väl en himla tur!! Tänk om alla gilla samma..... Kyss

• Anonym (Konstigt)
    Dunderhoning skrev 2014-06-25 08:20:51 följande:
    Men tycker du verkligen att dom är fula? Eller är dom "fula" enligt idealet?

Det är väl himla tur att alla tycker olika, annars hade man kanske inte en enda som tyckte om en. Tungan ute
    Det är svårt att förklara... alltså dom är ju fula enligt mig också men på något vis så tänder jag på detta. Bara dom har stora bröst och har en speciell aura runt sig så går jag igång direkt.

Kanske har något med självförtroendet att göra? Att jag bara tror jag kan få fula tanter och går efter dom också Tungan ute
    MissK70 skrev 2014-06-25 08:29:42 följande:

Mmmh, men gillar såklart även normala kvinnor som dig (Ja jag har sett dig i helkroppstråden Solig)
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-06-25 13:00:36 följande:
    Det är svårt att förklara... alltså dom är ju fula enligt mig också men på något vis så tänder jag på detta. Bara dom har stora bröst och har en speciell aura runt sig så går jag igång direkt.

Kanske har något med självförtroendet att göra? Att jag bara tror jag kan få fula tanter och går efter dom också Tungan ute
    MissK70 skrev 2014-06-25 08:29:42 följande:

Mmmh, men gillar såklart även normala kvinnor som dig (Ja jag har sett dig i helkroppstråden Solig)
    Högst märkligt att någon kan tycka de är fula. Det förstår jag inte. När du blivit äldre kommer du inte tycka det längre, var så säker! Verkar som att det är stora bröst du är ute efter och inte damerna i sig och dessa går ju att hitta även nedåt i åldrarna. 
  • Anonym (Argon)
    Anonym (tycker) skrev 2014-06-25 18:54:42 följande:

Högst märkligt att någon kan tycka de är fula. Det förstår jag inte. När du blivit äldre kommer du inte tycka det längre, var så säker! Verkar som att det är stora bröst du är ute efter och inte damerna i sig och dessa går ju att hitta även nedåt i åldrarna. 

Ja men de verkligen tunga fina brösten finns ofta på äldre kvinnor eller finns ni unga tjejer med riktigt stora bröst?
Svar på tråden Jag tänder på "fula" kvinnor