• kaplin

    vill ha en liten sladdis

    Tog ur spiralen för tre v sedan å hoppas att det tar sig snart .
    Har inte fått nån mens ännu men den obligatoriska huvudvärken innan mensen har anlänt nu så mensen kommer nog närsomhelst nu . Sen är det bara att tajma in ägglossningen ????.
    Fler som fyllt 40 och planerar bebis?

  • Svar på tråden vill ha en liten sladdis
  • Jamtlandstaus

    Jag har fyllt 43 o hoppas jag fortfarande har något guldägg kvar. Fick en dotter -12 o önskar ett syskon till henne.

    Inväntar ÄL nästa vecka o hoppas det är nu guldägget lossnar.

    Har din mens kommit åter nu? Är du 40 år prick?

  • Jamtlandstaus

    Hur gamla o hur många barn har ni sedan tidigare?

    Glömde ju säga att jag förutom 2-åringen även har en 17-åring så dottern är en sladdis men önskar en till

  • ravenlady1977

    Jag har sedan tidigare en änglason 17 år (han lämnade mig vid 5 års ålder pga sjukdom 1997), en ängladotter 18 år (född i v.24. Lämnade mig när hon var 5 dagar gammal), en son på 17 år och en dotter på 9 år.

  • Jamtlandstaus
    ravenlady1977 skrev 2014-07-07 09:55:41 följande:

    Jag har sedan tidigare en änglason 17 år (han lämnade mig vid 5 års ålder pga sjukdom 1997), en ängladotter 18 år (född i v.24. Lämnade mig när hon var 5 dagar gammal), en son på 17 år och en dotter på 9 år.


    Beklagar verkligen dina förluster, måste ha varit fruktansvärt! Vad skönt att du fick uppleva glädjen i dina andra barn!
    Jobbigt när ni inte är överens om fler barn! Har han många barn sedan tidigare? Har han förklarat varför han inte vill ha fler och känner du dig ok med den förklaringen?
  • kaplin
    Jamtlandstaus skrev 2014-07-05 23:05:19 följande:

    Jag har fyllt 43 o hoppas jag fortfarande har något guldägg kvar. Fick en dotter -12 o önskar ett syskon till henne.

    Inväntar ÄL nästa vecka o hoppas det är nu guldägget lossnar.

    Har din mens kommit åter nu? Är du 40 år prick?


    Jag är prick 40 å har en grabb på 13 å en tjej på 15 min sambo likaså .

    Nu vill vi ha en gemensam liten bebis .

    Jag har precis haft en liten mens på tre dagar å hoppas det räcker för att få igång guldäggen ????

    Hur går det för dig ?
  • kaplin
    ravenlady1977 skrev 2014-07-07 09:55:41 följande:

    Jag har sedan tidigare en änglason 17 år (han lämnade mig vid 5 års ålder pga sjukdom 1997), en ängladotter 18 år (född i v.24. Lämnade mig när hon var 5 dagar gammal), en son på 17 år och en dotter på 9 år.


    Beklagar dina förluster , vi får hålla tummarna att din man ändrar sig så ni får en sladdis .
  • Jamtlandstaus
    kaplin skrev 2014-07-24 13:14:43 följande:
    Jag är prick 40 å har en grabb på 13 å en tjej på 15 min sambo likaså .
    Nu vill vi ha en gemensam liten bebis .
    Jag har precis haft en liten mens på tre dagar å hoppas det räcker för att få igång guldäggen ????
    Hur går det för dig ?

    3 dagar mens är väl helt normalt så du ska se att du snart har ÄL. Kör du med ÄL-tester eller brukar du känna av den tydligt ändå?
    Jag har BIM idag, ingen mens, inga spottings, inga symtom och inget positivt resultat på gravtest Obestämd Jag fick spottings på dag 22-23 och sedan inget mer. Precis så hade jag med dottern men då hade jag pos gravtest på BIM...
    Jag har testat med ett test av märket Accurate, billiga tester jag köpt på Tradera. Kommer ingen mens till helgen får det bli test med CB.
  • kaplin

    Jag har aldrig använt ägglossningstest förut . Brukar märka när det släpper men tar det sig inte så är det verkligen nåt jag kommer testa med.

    Håller tummarna för oss alla som vill bli gravida nu.

  • Jamtlandstaus

    Fast nu verkar Tant Röd vara igång. Inget guldägg denna månad!
    På ett sätt känns det skönt då mina spottings i såna fall skärpt till sig  
    Det är jobbigt att behöva gå med mensskydd i en vecka innan mens och sedan nästan en vecka med mens! 
    Kan vara att jag ätit Angus Castus som gjort att det rättade till sig men även förlängde cykeln.

  • kaplin

    Ja tantröd vill inte riktigt släppa greppet ännu men verkar vara på slutklämmen .

    Förhoppningsvis trillar guldägget på plats om 14 dar .

Svar på tråden vill ha en liten sladdis