• Anonym (Z)

    Ni tjejer som tagit oskulden av en kille

    Ni som tagit en killes oskuld, hur var han första gången? Fick han upp den? Kom han snabbt? Hur lång tid tog det innan han blev en hyfsad älskare?

  • Svar på tråden Ni tjejer som tagit oskulden av en kille
  • Anonym (Z)
    Anonym (Z) skrev 2014-06-25 12:45:51 följande:
    Ni som tagit en killes oskuld, hur var han första gången? Fick han upp den? Kom han snabbt? Hur lång tid tog det innan han blev en hyfsad älskare?



    Och hur gammal var han?
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Z) skrev 2014-06-25 12:45:51 följande:

    Ni som tagit en killes oskuld, hur var han första gången? Fick han upp den? Kom han snabbt? Hur lång tid tog det innan han blev en hyfsad älskare?


    Alla har varit lite olika.
    En kille, då 14 år, hade ju inte direkt någon teknik, utan det var bara massa juckande. Roligt och trevlig men inte superskönt. Han fick upp den, kom inte snabbt, och det tog väl ett 10-tal gånger innan vi klickade ordentligt och "synkade" med varandra.
    Den andre, då 15-16 år, var inte så pjåkig. Fick upp den, kom inte snabbt. Han var lyhörd redan från början, en naturbegåvning.
    Den tredje, då 16-17 år, Kunde inte få upp den på några försök, kanske 3-4 försök innan det gick. Kom inte snabbt. Det tog inte så lång tid innan han blev riktigt bra, kanske 10-20 gånger?
    Lite svårt att minnas så långt bak i tiden.
  • mcarlberg

    Jag har varit med cirka tre oskulder under mina år - kan ju inte påstå att någon gång har varit någon särskild höjdare eller så pass minnesvärt, men then again: hur kattig/självsäker var man själv i sängen sina första gånger?

    Ja, det gick snabbt med alla tre, och taktkänslan var väl inte helt hundra: men man får ha förståelse för prestationsångest och nervositet. En oskuld får man guida lite snällt, visa att det är OK om det går fort - det är bara att köra igen kort efter. Jag tror det bara underlättar för deras del om man säger vad man gillar och hjälper till lite :)

  • Anonym (Frugan)

    Hur var han första gången? Mycket bra,över förväntan! En perfekt bröllopsnatt! Glad
     Fick han upp den? Eh,ja,varför i all sin dar skulle han inte fått upp den!?
    Kom han snabbt? Ja,det gör han alltid trots sin "höga" ålder
    Hur lång tid tog det innan han blev en hyfsad älskare?
    Han var bra redan från början,sen är det klart det utvecklas under 8 års äktenskap.

  • Anonym (Det sket sig)

    Jag är dock kille och kan ju berätta om när min tjej tog min oskuld, eller ja, försöket till det innan också!...

    Jag var då 17 år och vi skulle försöka.. Men när jag tog steget och skulle försöka så sket de sig totalt, jag bara skakade av nervositet och lillen var helt död och gick inte att få upp. Vilken skam jag kände och vad dåligt jag mådde.... Men andra gången gick det! När tjejen fick ta kommandot och va övert och tala om för mig att lugna ner mig för jag skakade som vanligt och vi fick in den! Men jag kände hur han dog.. Och jag gav då upp och bara släppte allt.. Fjong sa de bara så stod han upp och kunde glida in så fint! Kanske lite OT men jag var i alla fall värdelös i början men hade lite svårare att komma då än nu.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Frugan) skrev 2014-06-25 13:16:08 följande:

    Hur var han första gången? Mycket bra,över förväntan! En perfekt bröllopsnatt! Glad
     Fick han upp den? Eh,ja,varför i all sin dar skulle han inte fått upp den!?
    Kom han snabbt? Ja,det gör han alltid trots sin "höga" ålder
    Hur lång tid tog det innan han blev en hyfsad älskare?
    Han var bra redan från början,sen är det klart det utvecklas under 8 års äktenskap.



    Ni väntade till giftermålet alltså? Var också du oskuld? Hur gamla var ni? Härligt att det gick så bra för er.
  • Anonym (Frugan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-06-25 13:20:32 följande:

    Ni väntade till giftermålet alltså? Var också du oskuld? Hur gamla var ni? Härligt att det gick så bra för er.

    Ja,vi väntade för att vi ville det. Jag var tyvärr inte oskuld,hade gjort bort mig några år innan när jag tappat tron på att jag nånsin skulle bli gift... Ångrade mig verkligen,men maken förlät mig. Vi var 37 och 40 när vi gifte oss.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Frugan) skrev 2014-06-25 13:32:31 följande:

    Ja,vi väntade för att vi ville det. Jag var tyvärr inte oskuld,hade gjort bort mig några år innan när jag tappat tron på att jag nånsin skulle bli gift... Ångrade mig verkligen,men maken förlät mig. Vi var 37 och 40 när vi gifte oss.

    Samma läge som för oss, bara att vi är 30. Ska gifta oss i sommar. Jag oerfaren, men fästmön trillade dit för ett par år sen.
  • Anonym (Frugan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-06-25 13:36:51 följande:

    Samma läge som för oss, bara att vi är 30. Ska gifta oss i sommar. Jag oerfaren, men fästmön trillade dit för ett par år sen.

    Det behöver ju inte bli fiasko för det som du ser för oss!  Glad  Trevligt bröllop!  {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Ni tjejer som tagit oskulden av en kille