• Anonym (Förvirrad)

Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..

Behöver lite råd från er som är mer relations-kunniga än mig.

Jag har varit ihop med min pojkvänn i 7 mån, detta är mitt första, hans fjärde.
    Var med honom idag och han ville ha "bröst-sex", vilket jag tycker är lite äckligt och känns konstigt då jag inte har så jättestora bröst. Jag sa då till honom att jag ville ha vanligt sex istället, men han svarade då "det är ju så tråkigt" och suckade. Detta gjorde mig lite ledsen och orolig.
    Han vill alltid ha oralsex, fast det är alltid jag som suger av honom, han slickar aldrig mig då han säger att han inte klarar av det och jag känner då fine, då behöver du inte. Men om jag inte vill suga av honom så vill han ha mellan brösten eller anal, och brösten går väl bra men anal tycker jag gör ont som tusan! Det slutar då oftast med att vi har vanligt sex men nu dom senaste veckorna har han bara lagt sig på rygg och sagt att jag får sköta det själv. Vilket jag tycker känns väldigt konstigt när han bara ligger där, som att jag våldtar honom eller tvingar honom att ha sex med mig.
    Förstår inte varför, vi brukar ju ha sex på olika ställer och olika ställningar, varför har det blivit såhär helt plötsligt?
    Någon som har råd på hur jag kan göra så det känns roligt för honom igen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-26 00:28
    Kan även lägga till att jag börjar bli trött på att han alltid säger nej till att slicka mig när jag suger av honom så ofta.
  • Svar på tråden Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..
  • Anonym (tycker)

Respektlös och egoistisk är mitt intryck såsom du beskriver honom. Låter som om han inte åtrår dig faktiskt. Gör man det så är det ju helt fantastiskt bara att få vara nära även om det inte blir något avancerat. Njuter du inte av analt eller ngt annat så ska han låta bli, inte göra dig illa eller utnyttja dig för sin egen njutning. Det får framför allt inte göra ont!! Om en kille inte älskar att slicka är det antingen någon rubbning på doften och smaken där, eller fel på honom. Suga av någon ska du göra bara om du själv verkligen gillar det, inte för att han kräver det. Ställ krav och låt inte honom styra dig så mycket. 

• Anonym (Krass)

Att vara sexuellt inkompatibla i ett förhållande håller sällan i längden... Å vad är egentligen vanligt sex?!

• Anonym (sexvägra)

Ge han konsekvenser. Säg att om han inte slickar dig så suger du inte av honom t.ex. :)

Och hotar han med att göra slut är han tyvärr ett arsel. 

• Anonym (Suck!)
    Anonym (sexvägra) skrev 2014-06-26 01:09:57 följande:

Ge han konsekvenser. Säg att om han inte slickar dig så suger du inte av honom t.ex. :)

Och hotar han med att göra slut är han tyvärr ett arsel. 

Jo för det är precis en av grundstenarna i ett lyckat förhållande! Bra där!
  • Kolibri12

Så att HAN tycker det känns roligt igen? Du får ju inte ens oralsex av honom. Lägga sig på rygg med ett " du får sköta det själv"..sweet Lord han låter både tråkig och ego. Dessutom, gör det ont med analt så låt bli oavsett vad han vill.

• Anonym (m)

han låter smått omogen och om ni nu pratat om detta förut så borde han ju begripa vid det här laget att du inte gillar vissa saker och att du vill att han ska slicka dig lika väl som du suger honom. 
    Låter helt klart som ett fall av stort ego, eller tyvärr, kanske en av de där killarna som har en lite skev kvinnosyn och tycker att kvinnan ska "ställa upp" för det han vill göra men inte inser att kvinnan i sin tur kan ha önskemål också. 

jag skulle försöka ta en allvarlig diskussion nån gång när vi inte hade sex en gång för alla. Skulle det inte fungera skulle jag dumpa. Det finns så många härliga omtänksamma män därute så varför ska man nöja sig med en som inte bryr sig om att båda ska ha det skönt vid sex?

• PrinsessanLeia

Han verkar överlag rätt ointresserad av att tillfredsställa någon annan än sig själv. Berätta för honom vad du gillar och gör för guds skull inte mågot som du tycker gör ont eller är obehagligt för hans skull. Vill han inte inse att sex är flr bådas njutning är det bara att säga goodbye

• Binary

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen... eller jo, en del väl valda meningar dyker upp som till exempel "Varför ger du honom rätten att anse att bara hans njutning är viktig" och vidare "Jag ber om ursäkt å det manliga släktets vägar då du verkar ha hittat ett av de måndagsexemplaren som tyvärr undslapp kassering på fabriken"

Så. Se till att prata med partnern, förklara hur du känner. Gör det untanför sängkammaren så att det inte blir så laddat. Förklara att du ser det som ett problem och om han inte vill arbeta med ert problem, så vill han inte heller jobba med ert förhållande. Då är det bara att gå vidare.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..