Han tycker "vanligt" sex är tråkigt..
Behöver lite råd från er som är mer relations-kunniga än mig.
Jag har varit ihop med min pojkvänn i 7 mån, detta är mitt första, hans fjärde.
Var med honom idag och han ville ha "bröst-sex", vilket jag tycker är lite äckligt och känns konstigt då jag inte har så jättestora bröst. Jag sa då till honom att jag ville ha vanligt sex istället, men han svarade då "det är ju så tråkigt" och suckade. Detta gjorde mig lite ledsen och orolig.
Han vill alltid ha oralsex, fast det är alltid jag som suger av honom, han slickar aldrig mig då han säger att han inte klarar av det och jag känner då fine, då behöver du inte. Men om jag inte vill suga av honom så vill han ha mellan brösten eller anal, och brösten går väl bra men anal tycker jag gör ont som tusan! Det slutar då oftast med att vi har vanligt sex men nu dom senaste veckorna har han bara lagt sig på rygg och sagt att jag får sköta det själv. Vilket jag tycker känns väldigt konstigt när han bara ligger där, som att jag våldtar honom eller tvingar honom att ha sex med mig.
Förstår inte varför, vi brukar ju ha sex på olika ställer och olika ställningar, varför har det blivit såhär helt plötsligt?
Någon som har råd på hur jag kan göra så det känns roligt för honom igen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-26 00:28
Kan även lägga till att jag börjar bli trött på att han alltid säger nej till att slicka mig när jag suger av honom så ofta.