• Anonym (hur ofta?)

Hur ofta hånglar ni med er partner?

Hur ofta hånglar ni med er partner? Och hur länge har ni varit tillsammans?

Här är det bara pussar på munnen, vi hånglar kanske max 1 gång om året, och vi har varit tillsammans i 10 år.

• Svar på tråden Hur ofta hånglar ni med er partner?
  • Penida

Varje vecka. Har varit tillsammans i 12 år.

Avskyr CIO-metoder
  • Anonym (sally)

3 år tillsammans hånglar 2 gånger i veckan träffas varannan dag.

• elinlilja

Samma här med bara pussar. Vi har varit tillsammans drygt 2 och halvt år, hånglar kanske 1 gång i månaden max.

• Pandamamma79

Hånglar aldrig. Inget vi direkt saknar heller.

Hånglade de tre första åren...

Har varit tillsammans i 13 år.

• Limaliie

Hånglar vet jag inte om vi gör så ofta, eller ja, när vi har sex men inte sådär bara i vardagen.

Pussar och mycket närhet däremot har vi. Hångla saknar jag inte direkt. Vi har  varit tillsammans i 12 år.

• sextiotalist

Hånglar inte alls, för mig är det något man gjorde som "ung". Jag gillar inte hångel och absolut inte tungkyssar (något som jag aldrig gillat), utan pussar, kramar är min grej

• Waldo

Hånglar, inte sådär ofta,  en gång i månaden kanske eller lite mer sällan än så varannan

Men pussar och kramar flera gånger om dagen, mer eller mindre intensiva och kanske på gränsen till hångel

20 år tillsammans

• Anonym (<3)

2-5 gånger i veckan och inte bara vid sex, gillar hångel med min man det liksom pirrar till och man blir lite yr:) varit tillsammans 17 år i år

• Anonym (Tisso)

Det var nog 4-6 år sen sist

• Anonym (Hettar till)

Varit tillsammans i 11 år . Pussas väldigt ofta men hånglar är mer sällan tyvärr nu för tiden.

Men kan nog hända några ggr på ett år ;) när det hettar till rejält.

Svar på tråden Hur ofta hånglar ni med er partner?