• Anonym (Z)

Finns det kvinnor som har fotfetisch?

Såhär är det - enda sedan jag fattade intresse för sex har jag alltid haft en stor kåthet för såväl olika typer av oralsex som kvinnofötter. Att finna någon som uppskattar att bli slickad är inget svårt, men när det kommer till just fötter är det så gott som tvärdött. Antingn tycker Ni att dem är fula eller så är äckligt eller något annat. Och en har uppskattat det för att hon älskade att mig kåt. Inget fel med det, jag respekterar att alla är olika. Men;

Finns det kvinnliga fotfetischister? Nu menar jag inte nödvändigtvis att Ni bara ska suga på en manstår eller bli pullad av den, utan om ni har det som en erogen zon och uppskattar att man suger, slickar och masserar mm? Även om ni tycker om att använda dem i andra sexuella sammanhang? ( foojob, dyrkan, dominans osv?) Nyfiken! :)

• Svar på tråden Finns det kvinnor som har fotfetisch?
  • kelgrisen58
    Anonym (Z) skrev 2014-06-28 00:41:12 följande:
    Såhär är det - enda sedan jag fattade intresse för sex har jag alltid haft en stor kåthet för såväl olika typer av oralsex som kvinnofötter. Att finna någon som uppskattar att bli slickad är inget svårt, men när det kommer till just fötter är det så gott som tvärdött. Antingn tycker Ni att dem är fula eller så är äckligt eller något annat. Och en har uppskattat det för att hon älskade att mig kåt. Inget fel med det, jag respekterar att alla är olika. Men; Finns det kvinnliga fotfetischister? Nu menar jag inte nödvändigtvis att Ni bara ska suga på en manstår eller bli pullad av den, utan om ni har det som en erogen zon och uppskattar att man suger, slickar och masserar mm? Även om ni tycker om att använda dem i andra sexuella sammanhang? ( foojob, dyrkan, dominans osv?) Nyfiken! :)

Känner igen mig så väl i vad du skriver nej det finns inga kvinnliga fotfetishister, men vet och förstår att vi är ett antal män som dyrkar kvinnofötter, även om jag helst vill att dom har nylonstrumpor på sig, det gör mig såå jävla kåt.
  • Anonym (Z)
    kelgrisen58 skrev 2014-06-28 00:49:42 följande:

Känner igen mig så väl i vad du skriver nej det finns inga kvinnliga fotfetishister, men vet och förstår att vi är ett antal män som dyrkar kvinnofötter, även om jag helst vill att dom har nylonstrumpor på sig, det gör mig såå jävla kåt.
    jag har glömt att ställa in så att man kan svara anonymt också.
    Vet du hur man ändrar det?
  • Anonym (tycker)

Absolut NEJ, fotfetischism är ett typiskt manligt fenomen, ett av de allra tydligaste exemplen på skillnaden mellan mäns och kvinnors sexualitet (Kanske det tydligaste?). Finns inte på kartan att en kvinna skulle gilla manliga fötter, såsom många av oss män gillar tjejfötter. Vet inte hur homosexuella män och kvinnor förhåller sig ill detta. Överlag är kvinnor inte alls lika begeistrade över den manliga kroppen som tvärtom vilket man ju kan förstå och fötter ställer det hela på sin spets.

• Anonym (Z)
    Anonym (Z) skrev 2014-06-28 00:41:12 följande:

Finns det kvinnliga fotfetischister? Nu menar jag inte nödvändigtvis att Ni bara ska suga på en manstår eller bli pullad av den, utan om ni har det som en erogen zon och uppskattar att man suger, slickar och masserar mm? Även om ni tycker om att använda dem i andra sexuella sammanhang? ( footjob, dyrkan, dominans osv?) Nyfiken! :)

Anonym (tycker) skrev 2014-06-28 01:10:02 följande:

Absolut NEJ, fotfetischism är ett typiskt manligt fenomen, ett av de allra tydligaste exemplen på skillnaden mellan mäns och kvinnors sexualitet (Kanske det tydligaste?). Finns inte på kartan att en kvinna skulle gilla manliga fötter, såsom många av oss män gillar tjejfötter. Vet inte hur homosexuella män och kvinnor förhåller sig ill detta. Överlag är kvinnor inte alls lika begeistrade över den manliga kroppen som tvärtom vilket man ju kan förstå och fötter ställer det hela på sin spets.

Skulle Du uppskatta om din partner lekte med dina fötter i sexuella sammanhang?
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Z) skrev 2014-06-28 01:26:45 följande:
    Anonym (tycker) skrev 2014-06-28 01:10:02 följande:

Skulle Du uppskatta om din partner lekte med dina fötter i sexuella sammanhang?
    Massage - ja. Slick och pussar- tvivelaktigt. Ingen har lekt med mina fötter, men säkert är att jag skulle få ut mycket mer av att hålla på med sexiga tjejfötter än att själv bli behandlad . 
  • Mamori

Vilken intressant frågeställning! Jag har aldrig hört talas om någon tjej som är fotfetishist. Däremot så stämmer inte riktigt det att kvinnor inte är intresserade av mäns kroppar, jag är det och när jag gillar någon så gillar jag alla delar av honom, även fötterna, fast inte dem mer än något annat. Men allt är spännande och intressant att utforska :) Fast bara om jag gillar någon, räcker inte med att personen är snygg. Annars är ju ett problem att man är så kittlig på fötterna att det skulle vara nästan plågsamt att bli slickad på dem.

Men ett tips är att lära sig lite zonterapi, det finns delar på fötterna som ska stimulera könsorganen när man masserar där och gör man det tillräckligt många gånger kanske tjejen börjar sammanknippa fötterna med något sexuellt :)

• Anonym (footlover)

Såklart att de finns tjejer som älskar fotfetisch ! 

Jag gillar fötter ;)  men måste faktiskt säga att de är lite svårt att hitta killar som gillar det lika mycket som mig ...... men har hittat en dejtingsida som de verkar finnas många foot lovers på ! fotfetisch . (s)(e)

• Anonym (Jess)

Jag tänder inte på fötter men jag gillar min mans fötter, de är fina :) brukar massera och pussa dem och också ge honom pedikyr, fast utan nagellack då. Jag har även sugit på mitt ex tår, han blev stenhård då... Tänder som sagt inte på fötter men tycker inte heller att de är äckliga!

• Anonym (Z)

Berätta gärna mer.

På vilket sätt har du fotfetisch?

Anonym (footlover) skrev 2014-08-19 22:03:01 följande:

Såklart att de finns tjejer som älskar fotfetisch ! 

Jag gillar fötter ;)  men måste faktiskt säga att de är lite svårt att hitta killar som gillar det lika mycket som mig ...... men har hittat en dejtingsida som de verkar finnas många foot lovers på ! fotfetisch . (s)(e)

• Anonym (Älskar manliga fötter)

En tjej till som gillar fötter....Älskar en snygg killes fötter, gärna i flipflop. Det finns många härliga gaysidor på Insta som man kan frossa i. Skulle vilja ha en kille med fina välskötta fötter som man fick pussa på och massera. Men jag skulle inte vilja att han själv hade fotfetish utan bara jag. Mmmmm

Svar på tråden Finns det kvinnor som har fotfetisch?