Känner mej kvävd av styvbarnen.
Har 2 st styvbarn som är 10 och 13 år gamla! Har ett eget barn som är 1 år. Men det känns som de kväver mej, de är lätt betydligt mer uppmärksamhets krävande än bebisen, de går efter mej hela tiden, gör man något roligt med dem är det dåligt det med.Den äldre är värre än den yngre, han vill inte göra något som inte inkluderar full uppmärksamhet från antingen mej eller maken, han blir upprörd om man inte tittar på honom om han går in i tv rummet eller köket om han varit på toa!! Den yngre killen följer mej i hälarna hela tiden om han inte spelar dataspel, jag får stänga dörren framför näsan på honom om jag ska skita! Jag kan inte prata med min bebis utan att de är där och går emellan, så här har det alltid varit, det är inte värre sedan lillen kom men vi trodde nog att det skulle bli bättre med åren. Det känns som att vi aldrig kan tillfredställa detta absurda behov av uppmärksamhet. Min man är sjukskriven lagom till semester pga av ryggskott och går på morfin och två st till kraftiga smärtstillande. Jag mår illa och har lite feber,
Så vi skjutsade dem till äventyrsbadet med ordentligt med fickpengar så de kunde köpa det mesta. Men de bara surade fast de ville sa de, vi skjutsade dit dem och de ringer konstant tills den den äldre vägrade tillslut för att vi inte var med och de fick stå i kö. Jag orkar inte bara ibland. Kära nån vad ska man göra då? När man inte orkar ibland som vuxen. Förlåt för allt gnäll behöver skriva av mej.