• Anonym (kioaa)

blev jag sjuk av att ta bort näshår?!!

har ALDRIG tagit bort näshår innan, tills jag kom på att det ser ju äckligt ut med hår i näsan och jag tog en pincett o drog bort 100 tals hårstrå

hade inte varit sjuk på 10 år
    och veckan efter jag tog bort håren i näsan blev jag jättesjuk med feber förkylning o halsont

va de en slump??

• Svar på tråden blev jag sjuk av att ta bort näshår?!!
  • ptjaa1

De finns ju där av en anledning, till exempel skydda mot virus.. Så i kombination med en mängd andra faktorer, visst.

• Anonym (kioaa)

tänkte bara på att de kanske stoppade damm eller så, men det kan alltså bero på det? hur mycket hår kan man ta bort utan att det påverkas dÅ?

• Anonym (wow)

Att du lyckades göra det 100 gånger om eftersom det gör svinont!!

Du bör inte ta bort håret alls eftersom det är där för att hålla skit ute.. det du kan ta bort är det få hårstråna som sticker utanför.
    Det är ändå ingen som vill titta någon upp i näsan...

• Anonym (kioaa)

det gör inte alls ont, jag nopprar ögonbrynen också

och efter att ha nopprat näsan en gång är den nu liksom härdad så det som gjorde pytteont innan känns knappt nu

det är nästan skönt haha

men varför finns näshårtrimmer då?

• Anonym (kioaa)

såg bild på ett foto där jag skrattade o man såg rätt upp i näsan och det såg för äckligt ut haha

• Anonym (wow)
    Anonym (kioaa) skrev 2014-06-28 20:44:12 följande:

det gör inte alls ont, jag nopprar ögonbrynen också

och efter att ha nopprat näsan en gång är den nu liksom härdad så det som gjorde pytteont innan känns knappt nu

det är nästan skönt haha

men varför finns näshårtrimmer då?

Varför finns det botox?
    Varför finns det hårfärg?

Det finns en jävla massa skit för folk att köpa för att göra dom "snyggare" vare sig det är bra för dom eller inte.

• Anonym (Nej)

Jag har nästan inget hår alls i näsan(alltså naturligt) är inte hårig alls i stort sett. Nästan ingenting på armar och ben heller. Jag är ALDRIG förkyld. Och nej jag tror inte noppandet är orsaken till förkylningen.

Svar på tråden blev jag sjuk av att ta bort näshår?!!