Tapet i kök, blir det flottigt?
Ja som rubriken säger, tapet i kök, blir det flottigt?
Mitt kök ser ut så här:
Det är de grönmarkerade bitarna jag vill tapetsera och vid bänken mot spisen står ett hörnskåp som 'täcker för'.
Ja som rubriken säger, tapet i kök, blir det flottigt?
Mitt kök ser ut så här:
Det är de grönmarkerade bitarna jag vill tapetsera och vid bänken mot spisen står ett hörnskåp som 'täcker för'.
Finns nog tapeter med bra avtorkningsyta. Fråga på färghandeln. Finns många som har tapet i köket ser inge problem med det.
Köp ingen billig skit från rusta!
Finns nog tapeter med bra avtorkningsyta. Fråga på färghandeln. Finns många som har tapet i köket ser inge problem med det.
Köp ingen billig skit från rusta!
Alltså Ts...vad har du haft på väggarna i köken hittils där du bott då?
Ja, Rustas tapeter är superbra tycker jag Dock är det en speciell tapet jag vill ha och den är nog 'vanlig'. Därav min fråga.
Ja, Rustas tapeter är superbra tycker jag Dock är det en speciell tapet jag vill ha och den är nog 'vanlig'. Därav min fråga.
Alltså Ts...vad har du haft på väggarna i köken hittils där du bott då?
"Alla" har väl tapeter i köket? Jag har då aldrig haft väv?
"Alla" har väl tapeter i köket? Jag har då aldrig haft väv?
Tja.. Här används då väv i de nyare husen. Antar att det är smidigast när de måste renovera.
Jag har tapet över hela diskbänksväggen, även mot spisen där en 50 cm hög glasskiva tjänar som stänkskydd och den håller sig fin och fräsch. Den har suttit uppe i 4,5 år nu och har inte en endaste fläck eller någon läskig beläggning.
Där du har markerat borde det inte vara någon fara alls.
Jag har tapet över hela diskbänksväggen, även mot spisen där en 50 cm hög glasskiva tjänar som stänkskydd och den håller sig fin och fräsch. Den har suttit uppe i 4,5 år nu och har inte en endaste fläck eller någon läskig beläggning.
Där du har markerat borde det inte vara någon fara alls.