• Bebislängtan01

Vad är felet?

Hej!

Jag är en tjej på snart 21 år och som med min sambo försökt aktivt med bebisverkstan i snart 15 månader.

Jag har en regelbunden menscykel på ca 27-29 dagar.
    Mensen håller på ca 6 dagar.
    Jag tror jag har äl, då vi nån gång testat med äl tester som gett utslag och får ömma bröst nästan varje månad vid beräknad äl.
    Ett normalviktigt BMI, dock nästan på gränsen till övervikt (172cm och 71kg)
    Äter husmanskost, dock onyttigt på helgerna.
    Röker/snusar inte
    Under sommaren nu kanske jag festar 1 gång i månaden
    Dricker 2-3 muggar kaffe per dag, ibland mer eller mindre

Vad kan vara fel egentligen?

• Svar på tråden Vad är felet?
  • Maramina

Felet kan antingen vara hos dig eller hos honom. Eller hos er både. Eller att ni helt enkelt är oförklarligt barnlösa. Du är ung så alla landsting låter er inte göra någon utredning, men ring gynekolog och fråga om det. Två bra sidor med mycket info är fertilitetsguiden.nu och fertilitetsguiden.com

• Bebislängtan01
    Maramina skrev 2014-06-30 08:38:04 följande:

Felet kan antingen vara hos dig eller hos honom. Eller hos er både. Eller att ni helt enkelt är oförklarligt barnlösa. Du är ung så alla landsting låter er inte göra någon utredning, men ring gynekolog och fråga om det. Två bra sidor med mycket info är fertilitetsguiden.nu och fertilitetsguiden.com

Jo, det vet jag. Har läst som en galning om allt på internet. Ja, vi får ringa snart, hoppas verkligen dom utreder oss. Har dock sett att vissa landsting utreder först när man är 25 år. Tack så mycket för ditt svar och sidorna!
Svar på tråden Vad är felet?