• Anonym (shira)

Missnöjd med ögonfransförlängning

Åh är så besviken på min ögonfransförlängning. Det är jätteskönt att se sminkad ut på morgonen och inte behöva tänka på hur jag ser ut utan smink( det är enorm skillnad med o utan på mig) så på så sätt är det skönt.

Men de trasslar ju ihop sig så fort det blåser det minsta? och hamnar ofta i klumpar? ändå gick jag till den "finaste" salongen i stan. Det svider också lite då och då. Trodde de skulle se täta och fina ut. Tar man för mkt med kammen de skickade med så går de ju av?

Så nu vet jag inte vad jag ska göra, låter jag bara frans för frans gå av kommer jag ju inte se klok ut i sommar

• Svar på tråden Missnöjd med ögonfransförlängning
  • Påven Johanna

Gå tillbaka och klaga.

• Anonym (shira)

Ja men jag tänker att jag kanske sköter dem fel på något sätt? man kanske måste borsta o hålla på ofta? men då svider det oftast efteråt

• Påven Johanna
    Anonym (shira) skrev 2014-06-30 14:09:06 följande:

Ja men jag tänker att jag kanske sköter dem fel på något sätt? man kanske måste borsta o hålla på ofta? men då svider det oftast efteråt

Ja, det hjälper ju inte att tänka så, det bästa måste väl vara att gå tillbaka och berätta om dina problem med fransarna och höra dig för om du ska sköta dem på något annat sätt.
  • Anonym (shira)
    Påven Johanna skrev 2014-06-30 14:28:23 följande:
    Ja, det hjälper ju inte att tänka så, det bästa måste väl vara att gå tillbaka och berätta om dina problem med fransarna och höra dig för om du ska sköta dem på något annat sätt.
    Ja absolut det har du rätt i. Tänkte bara om någon hade något tips här?
  • Anonym (shira)

Svider i ögonen då  och då också. Men hon på salongen bara säger att de allra flesta har inga besvär när jag frågade om hon inte kunde beställa hem ett annat lim. har knappt gått två veckor  o redan lite glest längst fram o nu ser man mina egna ljusa fransar också ska dit på torsdag o bestämma om jag ska fylla på eller skita i det helt.

Svar på tråden Missnöjd med ögonfransförlängning