• Svar på tråden Listtråd till "BF januari 2015 Göteborg"
  • Pingvinanie

Vad var det man skulle skriva?:)

Stephanie, 27 år, Guldheden. Andra barnet, första heter Jack och är född på skottdagen 2012. En halvt planerad graviditet.

• Scintilla
    BF 11/1
    Scintilla: 30 år, Norra Guldheden, första barnet, kom till på försök nr 5, går på MVC Gibraltargatan.

BF
    30/1
    Judda: 32 år, Vasastan, första barnet, kom till på IVF nr 7, går på Barnmorskegruppen.
  • Pingvinanie
    Scintilla skrev 2014-07-01 14:23:39 följande:

BF 11/1
    Scintilla: 30 år, Norra Guldheden, första barnet, kom till på försök nr 5, går på MVC Gibraltargatan.

BF 30/1
    Judda: 32 år, Vasastan, första barnet, kom till på IVF nr 7, går på Barnmorskegruppen.

Sorry

BF 4/1

Pingvinanie: 27 år, Södra Guldheden, andra barnet oplanerat. Mvc kungshöjd.

Lägg gärna till mig!
  • Unique1

BF 3Jan

Unique1, 23år, första barnet

Vill någon vara snäll och lägga till mig? Jag kan inte göra det från mobilen..

• Lycka2014

Vi får väl renskriva den från en dator så det blir samlat. Jag är en sån som endast använder mobilen dock ;)

Lycka2014 BF 17 januari

Första barnet. 30 år bor i Majorna. Går på barnmorskegruppen.

• Aja24

Alexandra, BF 15/1 (?), 24 år, första barnet, kungsbacka mvc. 

• Sudden

Också på mobil, tack om nån lägger till.

Sudden, BF 12/1, 39 år, Linnestan, andra barnet, första pojke född -05. MVC Masthugget/Linne

• Judda

Får se om jag får till det här nu då! Om det är någon som vill ändra något så fixar jag om ni inte kan! Hoppas jag inte missat någon.

BF 3/1
    Unique1: 23år, första barnet.

BF 4/1
    Pingvinanie: 27 år, Södra Guldheden, andra barnet, oplanerat. Mvc kungshöjd.

BF 8/1
    Jan2015: 30 år, första barnet.

BF 11/1

BF 12/1
    Sudden: 39 år, Linnéstan, andra barnet, första pojke född -05. MVC Masthugget/Linne.

BF 15/1
    Aja24: 24 år, första barnet, Kungsbacka mvc.

BF 17/1
    Lycka2014: Första barnet. 30 år bor i Majorna. Går på Barnmorskegruppen.

BF
    30/1
    Judda: 32 år, Vasastan, första barnet, kom till på IVF nr 7 efter 8 års försök, går på Barnmorskegruppen.

Svar på tråden Listtråd till "BF januari 2015 Göteborg"