• Tiriyaki86

    15-16 årig dotter med mycket äldre pojkvän?

    Vad skulle ni föräldrar tycka ifall eran dotter mellan 15-16 år hade en pojkvän i 25-års åldern? Skulle det vara ett stort nej direkt och inte tillåta det under några omständigheter även om det verkade vara en bra kille?

    Hur skulle ni reagera? Skulle ni förbjuda så kanske dom skulle träffas i smyg istället.

  • Svar på tråden 15-16 årig dotter med mycket äldre pojkvän?
  • DeadMexican

    En 16 åring är oftast fullt utvecklad kroppsligt och sexuellt. Så det skulle vara helt okej.

  • Tiriyaki86
    Korpen skrev 2014-07-01 20:12:11 följande:

    Jag skulle fundera vad det är för fel på killen som vill ha så ung tjej....


    Han kanske vill ha en tjej som inte har varit med andra killar? Värderas högt enligt mig.
  • Secret A

    Jag är själv i den åldern och jag tycker det beror på. Jag vet att många tjejej i min ålder och yngre vill ha en kille som är äldre då många tycker att killar i ens egen older kan vara lite omogna och inte lika utvecklade. Är tjejen fullt utvecklad tycker jag det okej men jag förstår att man som förälder blir orolig. bjud hem honom på middag eller lunch så du får träffa honom då kanke du känner att det är en bra kille och att allt funka utan några större problem.

    Det är ju så att ju äldre man blir destå mindre spelar åldersskilnaden roll.

  • Jag8710

    Jag var 17 när jag träffade min dåvarande som var 10 år äldre. Mina föräldrar var inte glada men dom acceptera mitt val och stötta mig. Precis som jag skulle stötta mina barn.

Svar på tråden 15-16 årig dotter med mycket äldre pojkvän?