Hur blir man snygg?
I oktober ska jag möta min f.d pojkvän som var otrogen och lämnade mig för två år sedan. Jag var tokkär och ville inget annat än få tillbaka honom. (läs: jag tiggde att han skulle vara med mig). Dum. Kär och bortgjord. Trånande. Ensam.
Har av och till mått pyton sedan det tog slut, jag flyttade tillbaka till min hemstad med upptäckte att inga vänner fanns kvar där i princip. Jag har suttit hemma, gråtit, gått upp massor och åter massor - och då var jag ganska tjock redan innan. Håret är tunt, obefintlig solbränna osv. Jag är m.a.o. inte vacker nu.
Sedan i våras har jag gått till en psykolog och nu mår jag mycket bättre och har sakta tagit itu med mitt liv. I höst ska jag plugga min drömutbildning, jag har nya vänner osv. MEN jag vet att jag ska möta honom igen, på ett bröllop en gemensam vän har. Och på en fjortis nivå har jag nu bestämt mig: Jag ska vara en helt ny människa. Jag ska bli snygg.
Ge mig tips nu. Träna, äta rätt, vitaminer för håret? Mer? Boosta mig, han ska få se vad han missade... .-D För sen är jag klar med honom, jag har gett honom tillräckligt med tid och tårar.
Hjälp!!!