• Anonym (Freakshow?)

    När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

    Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

    Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

    Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

    - Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

    - Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

    - Jag tänder på gayporr (kille+kille).

    - Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

    - Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

    - Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

    - Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

    - Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

    - Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

    ... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

    Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

  • Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • Anonym (äh)

    Låter som att du har ett skitkul sexliv!


    Kör på! Är väl kul om du kan chocka nån 
  • Anonym (Hmm ;))

    Hehe ja va säger man ja de kan ju va tråkigt i längden att ha missionären i sängen varje söndagskväll typ .. Ja hade nog också blivit lite chockad om du hade varit min väninna.. Men vad vet jag de kanske e vanligare än man tro att ha sådant sex. Ja kan ju tycka att de är väldigt upphetsande att ha sex på typ torget eller på en brygga i trädgården eller i en husvagn när alla andra ligger och sover. Ja kanske är en av de tråkiga typerna som egentligen inte va säger man "hårt" sex om du förstå vad jag menar. Som när man är full så kan man ha sex i timmar utan att komma. Ja. Föredra ömsesidigt mysigt erotiskt sex på tio min och få värdens orgasm. Ja kan inte få orgasm annars. Men olika ställen sexiga kläder ja de gillas

  • Anonym (Helt normalt)

    Ser inget onormalt eller "vågat "alls i ditt sexliv. Gör det du tycker känns bra och det du går igång på!

  • HäckHäxan

    När jag läste rubriken så sa jag högt till en kompis att va fan det kunde vara jag som skrivit rubriken och min vän asgarvade. Så nej du är ingen freakshow!!!!!! Utan högst normal i min värld dessutom avundas jag dig som kan leva ut det sådär. En annan är singel och det är rätt kört på många punkter för min del då. Njut för tusan, du lever bara en gång!


    Canis meus id comedit
  • Anonym (Freakshow?)
    HäckHäxan skrev 2014-07-02 12:35:46 följande:

    När jag läste rubriken så sa jag högt till en kompis att va fan det kunde vara jag som skrivit rubriken och min vän asgarvade. Så nej du är ingen freakshow!!!!!! Utan högst normal i min värld dessutom avundas jag dig som kan leva ut det sådär. En annan är singel och det är rätt kört på många punkter för min del då. Njut för tusan, du lever bara en gång!


    Åh! Jag tänker på såna som dig ibland! Singlar! Stackars satar, jag lider så förfärligt med er! Jag hade noll eller liiiiten sexlust under alldeles för många år (vi har ett gäng ungar, lusten liksom kom inte tillbaka riktigt innan det var dags för nästa), och då hade jag LÄTT Kunnat vara singel. Men nu! Åh! Nej!

    Styrkekram till dig asså!!

    ........

    Och tack till er andra! Känns ju rätt bra ändå. Någorlunda normal. Mina polare kanske skulle ta och lugna sina reaktioner lite bara.
  • Sebastian72

    Är väl inget konstigt med ditt sexliv direkt. Enda jag kan tycka är att det är lite gränslöst att sitta och snacka om det. Alla är kanske inte jätteintresserade....

  • Anonym (Lugn)

    Vi gör nästan inget av det du beskriver. Men för den skull är det inte så väldigt konstigt. Det är kanske mera det att du öppet berättar om det för kompisar som väcker en viss förvåning.

  • Kereza

    Nej, det låter inte ovanligt på en fläck. Däremot kanske folk inte riktigt vill föreställa sej dina sexvanor, det kan ju vara så enkelt?

  • Anonym (Freakshow?)
    Sebastian72 skrev 2014-07-02 12:48:01 följande:

    Är väl inget konstigt med ditt sexliv direkt. Enda jag kan tycka är att det är lite gränslöst att sitta och snacka om det. Alla är kanske inte jätteintresserade....


    Anonym (Lugn) skrev 2014-07-02 12:52:50 följande:

    Vi gör nästan inget av det du beskriver. Men för den skull är det inte så väldigt konstigt. Det är kanske mera det att du öppet berättar om det för kompisar som väcker en viss förvåning.


    Kereza skrev 2014-07-02 12:57:08 följande:

    Nej, det låter inte ovanligt på en fläck. Däremot kanske folk inte riktigt vill föreställa sej dina sexvanor, det kan ju vara så enkelt?


    Åh! Men sex som är så KUL?! Och jag vill ju mer än gärna veta vad andra gör i sängen! (Åh, det äääär fel på mig!   Men okej, ja kanske. Men de FRÅGAR ju. De verkar ju vilja veta mer. Eller så är det någon slags skräckblandad förtjusning som driver dem att fråga om mer... )


Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow