• Anonym (Medel)

Tabletter för ökad lust?

Jag har träffat en man som har en väldigt hög sexlust. Sex minst en gång om dagen är vad han vill ha och jag tycker att jag har en okej lust som vill ha varannan dag typ men det matchar inte riktigt honom.

Det är inte så att han klagar men det är jobbigt att behöva nobba honom så ofta. Så nu undrar jag, någon som testat nåt läkemedel som ökat lusten? För att vara övertydlig så vill jag säga att det ska vara lagliga preparat

• Svar på tråden Tabletter för ökad lust?
  • La Lola

Men alltså...sex en gång om dan, är det hög sexlust?
    Hursomhelst; han får väl runka varannan dag då. Om han ändå inte klagar är det väl onödigt att proppa i sig något bara för hans skull?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Medel)
    La Lola skrev 2014-07-02 16:52:42 följande:

Men alltså...sex en gång om dan, är det hög sexlust?
    Hursomhelst; han får väl runka varannan dag då. Om han ändå inte klagar är det väl onödigt att proppa i sig något bara för hans skull?

I mina ögon är det hög sexlust att vilja ha sex en gång om dagen.
    Och jag vill inte "proppa i mig nåt" för hans skull. Jag vill öka min lust för VÅR skull.
    Och frågan löd - finns det något preparat man som kvinna kan ta för att få ökad lust?
  • Anonym (.)

Apoteket har nått som heter lust kvinna. Om du inte hittar det innehåller dom L-agrinin och rosenrot

• La Lola
    Anonym (Medel) skrev 2014-07-02 17:14:07 följande:
    I mina ögon är det hög sexlust att vilja ha sex en gång om dagen.
    Och jag vill inte "proppa i mig nåt" för hans skull. Jag vill öka min lust för VÅR skull.
    Och frågan löd - finns det något preparat man som kvinna kan ta för att få ökad lust?
    Då tolkade jag fel att du tyckte att det kändes jobbigt att nobba honom.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Medel)
    Anonym (.) skrev 2014-07-02 17:25:14 följande:
    Apoteket har nått som heter lust kvinna. Om du inte hittar det innehåller dom L-agrinin och rosenrot

Tack! Har du någon erfarenhet av preparatet själv?
  • Anonym (.)

Nej, var sugen på att testa men har just blivit gravid så jag får vänta lite

• Anonym (Medel)
    Anonym (.) skrev 2014-07-03 08:31:19 följande:
    Nej, var sugen på att testa men har just blivit gravid så jag får vänta lite

Grattis!
  • Anders 386

Jag tycker det är mycket begärt att förvänta sig sex varje dag. Det kallar jag hög sexlust. Kan ni inte komma överens om att ha varannan dag som vilodag så vet han vad som gäller -  och du behöver inte nobba varje gång? Känns inte ok om du ska knapra piller för att vilja lika ofta som han. Jag tror heller inte att det är bra för förhållandet på längre sikt, det kan bli ett bakslag så att du tröttnar helt.

Svar på tråden Tabletter för ökad lust?