• spöke

Nattlinne?

Hej! Behöver lite hjälp från er vana e-shoppare.

Befinner mig just nu långt från fysiska shoppingmöjligheter, så jag tänkte inhandla ett nattlinne (i födelsedagspresent) till lill-tösen på nätet. Har surfat runt lite grann, men inte hittat nåt bra. Hon fyller 6 år och har storlek 110-116. Gärna långärmat och färgglatt. Tips?

Solig

Glada hälsningar från fastern som inte har så bra koll på alla barnklädessajter

• Svar på tråden Nattlinne?
  • Mymlan L

Nu är mina barn visserligen stora, men när de var yngre handlade jag ofta på HM, KappAhl, Lindex, Ellos. Där handlar jag fortfarande. Alla har webbutiker.
    enkelt, smidigt, går fort att få hem och passar förhoppningsvis!
    Men varför nattlinne?
    Korvar sig runt midjan och ger svettiga ben när hud ligger mot hud.
    Jag har aldrig gillat nattlinne, inte ens som liten. Föredrar pyjamas med hellånga ben och ärmar. Gärna i siden, som värmer när det är kallt och är svalt i värmen :)

• älskarlivet81

Varför nattlinne? Min dotter älskar nattlinne, det är nog för att det är luftigare än pyjamas. Jag är likadan! Avskyr pyjamas.. Tycket inte att nattlinnen korvar sig mer än en pyjamaströja dessutom.

Mymlan L skrev 2014-07-03 18:45:32 följande:
    Nu är mina barn visserligen stora, men när de var yngre handlade jag ofta på HM, KappAhl, Lindex, Ellos. Där handlar jag fortfarande. Alla har webbutiker.

Men varför nattlinne?

Jag har aldrig gillat nattlinne, inte ens som liten. Föredrar pyjamas med hellånga ben och ärmar. Gärna i siden, som värmer när det är kallt och är svalt i värmen :)

• Mymlan L
    älskarlivet81 skrev 2014-07-03 21:33:31 följande:

Varför nattlinne? Min dotter älskar nattlinne, det är nog för att det är luftigare än pyjamas. Jag är likadan! Avskyr pyjamas.. Tycket inte att nattlinnen korvar sig mer än en pyjamaströja dessutom.

Tur att vi är olika Glad
  • spöke
    Mymlan L skrev 2014-07-03 18:45:32 följande:
    Men varför nattlinne?
    Hon gillar nattlinnen bäst. Vill inte ha pyjamas.
Svar på tråden Nattlinne?