• GodhjärtadMan

Min fru vill ha en dotter

Jag är en far till tre fantastiskt fina barn (söner) som jag har med två kvinnor. 
    mammorna till mina tre söner är inga kvinnor jag har tidigare varit gift med. Den kvinnan jag bor med nu är min första och riktiga fru på papper och på riktigt.

Jag älskar min fru och hon älskar mig, dock vill min fru ha barn med mig (en dotter) som jag absolut inte vill ha. Jag är SUPER nöjd med att jag har fått tre söner. Jag har även planerat samlagen med mina tidigare kvinnor bara för att försöka få just pojkar. döttrar är bara problem i Sverige. döttrar är inget jag vill ha, då dem ställer till med en hel del i tonåren, är olojala, ljuger om allt och ligger runt lika ofta som dem byter underkläder och på köpet växer sedan upp till att vara feminister (manshatare) som förtrycker män mer och mer och manshat är en folkbildning enligt Gudrun Schyman hon själv.

jag vet att kvinnor här kommer att känna igen sig själva och attackera mig nu men hur ska jag göra med min fru? jag skaffar gärna fler barn (söner) med henne men fan inte ska jag planera för att få en X

• Svar på tråden Min fru vill ha en dotter
  • MxMeNow

Hahaha hur planerar man in en pojke? När månen är full och du lika packad eller?

• GodhjärtadMan
    MxMeNow skrev 2014-07-03 19:18:54 följande:

Hahaha hur planerar man in en pojke? När månen är full och du lika packad eller?

Jag kör på den teorin som funnits länge om att x spermier lever längre men simmar trögare och att y spermier simmar fortare med dör snabbare. Så jag har haft oskyddat samlag dagen innan och under ägglossningsdagen.
  • Mälaröbo

Tja, din fru kan ju inte beställa kön på barnet så ni får väl köra på så får ni båda hålla tummarna...

• Litet My

Man får ju inte kritisera "flickfanatikerna" för att de vill ha flickor för att få bli mormor, köpa söta kläder och göra håruppsättningar så jag antar att det är helt okej.

• HerrFantasi

Kvinnor är fredliga, charmiga, söta och vackra och det råder underskott på dem. Långt ifrån alla är feminister. Föd Fler Flickor För Folket tack!

• Sarakechi

Hade min dotter blivit feminist hade jag sparkat ut henne illa kvickt, och du har ju redan "formeln"..

• Dixie

pratade ni inte om ni skulle skaffa barn eller inte innan ni gifte er?
    problemet verkar ju inte vara om det blir en pojke eller flicka - för det kan man ju aldrig vara säker på  - men ni borde ju vara överens om ni ska ha  barn eller inte? 

• mammalovis

ts: Ha ha, ditt alias var väldigt illa valt då det inte överensstämmer med dina åsikter. Du får gärna tro att du kan beställa söner. Frågan är om du vill ta risken att få ett barn till och att det sedan råkar vara en tös? Vad skulle din fru göra om din framgångsformel fungerar och du bara kan producera söner?

Sedan hur en dotter skulle bli återstår väl att se, men med en sådan pappa kanske uppror är enda framgångsreceptet ...

Svar på tråden Min fru vill ha en dotter