Min fru vill ha en dotter
Jag är en far till tre fantastiskt fina barn (söner) som jag har med två kvinnor.
mammorna till mina tre söner är inga kvinnor jag har tidigare varit gift med. Den kvinnan jag bor med nu är min första och riktiga fru på papper och på riktigt.
Jag älskar min fru och hon älskar mig, dock vill min fru ha barn med mig (en dotter) som jag absolut inte vill ha. Jag är SUPER nöjd med att jag har fått tre söner. Jag har även planerat samlagen med mina tidigare kvinnor bara för att försöka få just pojkar. döttrar är bara problem i Sverige. döttrar är inget jag vill ha, då dem ställer till med en hel del i tonåren, är olojala, ljuger om allt och ligger runt lika ofta som dem byter underkläder och på köpet växer sedan upp till att vara feminister (manshatare) som förtrycker män mer och mer och manshat är en folkbildning enligt Gudrun Schyman hon själv.
jag vet att kvinnor här kommer att känna igen sig själva och attackera mig nu men hur ska jag göra med min fru? jag skaffar gärna fler barn (söner) med henne men fan inte ska jag planera för att få en X