• Anonym (rumpan)

Svider i rumpan....

Ibland så svider det som fan i min rumpa.. från ingenstans.. gör ont när man torkar sig..! Varför? 

Jag duschar med intim tvättolja i underliv och stjärt. Det hjälper. Men vips så ibland kommer det tillbaka? Jättejobbigt.. 

Det syns liksom ingenting.. Har bett min sambo kolla.. och har även kollat själv med spegel och lampa.. Ser heelt normalt ut! Var händer? Varför blir det så? Vad kan man göra? Har satt på aloevera gel några gånger.. det har hjälpt.. 

Har det inte hela tiden men det kommer då och då.. Gör ju ont :(

• Svar på tråden Svider i rumpan....
  • Anonym (oops)

Hemorojder eller svamp?

• Anonym (rumpan)

Ser ju inget som ser ut som det.. 

• Anonym (Wildrat)

Det kan vara små, små sprickor som inte syns. Köp hemmorojdsalva och smörj med, de funkar mot sprickor också. Prata med apotekspersonalen så du får rätt.

• Anonym (rumpan)
    Anonym (Wildrat) skrev 2014-07-04 09:49:16 följande:

Det kan vara små, små sprickor som inte syns. Köp hemmorojdsalva och smörj med, de funkar mot sprickor också. Prata med apotekspersonalen så du får rätt.

Okej.. köpte en salva men den luktar så jävla starkt.. så har inte velat använda den.. får la göra det då.. använder man den på natten? blir ju så kladdigt.
  • Anonym (oops)

Är de hemmorojder så lovar jag att de är jätte skönt att smörja på xyloproct och riktigt känna hur klådan ger vika.Det bränner lite men man blir så glad när det slutar klia.. :)

• Anonym (Wildrat)
    Anonym (rumpan) skrev 2014-07-04 10:40:58 följande:
    Okej.. köpte en salva men den luktar så jävla starkt.. så har inte velat använda den.. får la göra det då.. använder man den på natten? blir ju så kladdigt.
    Du använder den flera ggr om dagen men börja till natten du. Behövs inte så jättemånga dagar så känns allt bra igen. Om inte så gå till läkare.
Svar på tråden Svider i rumpan....