Nya vänner varberg
Hej!
Är en ensamstående mamma till en dotter på fyra år. Jag bor i Varberg och söker vänner, kanske med barn i samma ålder.
Hej!
Är en ensamstående mamma till en dotter på fyra år. Jag bor i Varberg och söker vänner, kanske med barn i samma ålder.
Hej!
Gå med i gruppen "vi mammor i Varberg" på Facebook så kan du säkert hitta några att prata med :)
Hej! Jag har en dotter som blir 4 i oktober och en bebis på 2 månader! Jag träffas gärna och leker/fikar!
Hej! Vad kul, vi har semester nu så vi kan för det mesta :). Var bor ni?
Hej,
Jag heter Sanna och bor i Kungsbacka. Jag har min 4-åriga dotter varannan vecka. Det skulle vara kul och hitta på något någon gång med eller utan barn
Har en son på 5år och bor strax utanför Varberg, bott i Varberg sedan våren 2012
Hej!
Jag har en son på snart 4 år och en dotter på två år. Ses gärna nu snart och hittar på något! Kram
Vad sägs om att hitta på något på lördg? Någon som är sugen på det? Kram
Det hade jag gärna varit men såg inte detta förrän nu :(. Men nästa lördag kan jag :). Någon mer som kan?
Gå till Puss Mountain och leta
Hej igen! Förlåt att jag inte har svarat! Jag jade helt missat att du hade skrivit i tråden. Hoppas att du fortfarande har lust att träffas. Jag bor på Karlberg. Var bor du? Om vädret är fint kan man ju träffas i nån park, på öppna förskola el ta en fika!