• Millavbg

Nya vänner varberg

Hej!
    Är en ensamstående mamma till en dotter på fyra år. Jag bor i Varberg och söker vänner, kanske med barn i samma ålder.

• Svar på tråden Nya vänner varberg
  • Carran83

Hej!

Gå med i gruppen "vi mammor i Varberg" på Facebook så kan du säkert hitta några att prata med :)

• Celice29

Hej! Jag har en dotter som blir 4 i oktober och en bebis på 2 månader! Jag träffas gärna och leker/fikar!

• Millavbg

Hej! Vad kul, vi har semester nu så vi kan för det mesta :). Var bor ni?

• Sanna1979

Hej,

Jag heter Sanna och bor i Kungsbacka. Jag har min 4-åriga dotter varannan vecka. Det skulle vara kul och hitta på något någon gång med eller utan barn

• mclo

Har en son på 5år och bor strax utanför Varberg, bott i Varberg sedan våren 2012

• Gullismurfan

Hej!

Jag har en son på snart 4 år och en dotter på två år. Ses gärna nu snart och hittar på något! Kram

• Millavbg

Det hade jag gärna varit men såg inte detta förrän nu :(. Men nästa lördag kan jag :). Någon mer som kan?

• Celice29

Hej igen! Förlåt att jag inte har svarat! Jag jade helt missat att du hade skrivit i tråden. Hoppas att du fortfarande har lust att träffas. Jag bor på Karlberg. Var bor du? Om vädret är fint kan man ju träffas i nån park, på öppna förskola el ta en fika!

Svar på tråden Nya vänner varberg