• Anonym (Oskar)

Män, kvinnor vilken fett procent tycker ni är sexigast?

Vilken fett procent tycker ni är sexigast? Det kan nog skilja sig mycket här på vad män och kvinnor tycker är sexigt och attraktivt. Själv vill jag nog ha en kvinna med åtminstone 30 % fettprocent eller mullighet medan jag tror att kvinnor då tycker män är feta om de har en likadan fettprocent.

http://www.builtlean.com/2012/09/24/body-fat-percentage-men-women/

• Svar på tråden Män, kvinnor vilken fett procent tycker ni är sexigast?
  • Anonym (cc)

Kvinnor 25-35%
    Män 15-25%

Handlar med om helheten på personen och inte bara fettmängden. Finns dom som har över 50% och är dösnygga... iaf enligt mig.

• Anonym (Oskar)
    Anonym (cc) skrev 2014-07-05 19:18:59 följande:

Kvinnor 25-35%
    Män 15-25%

Handlar med om helheten på personen och inte bara fettmängden. Finns dom som har över 50% och är dösnygga... iaf enligt mig.

Instämmer, men i och med att jag hittade sidan så tänkte jag ändå ställa frågan här på FL.
  • Anonym (oskar)

30% på kvinnan såg perfekt ut:)

• Arcnice

Är själv man.

Tycker att 10-15% på män och 15-25% på kvinnor är snyggast. Beror mycket på hur mycket muskler som finns under fettet.

Över 35% på kvinnor går i alla fall fet bort. Har aldrig sett en sådan kropp som jag funnit. Attraktiv/sexig.

• Arcnice

Är själv man.

Tycker att 10-15% på män och 15-25% på kvinnor är snyggast. Beror mycket på hur mycket muskler som finns under fettet.

Över 35% på kvinnor går i alla fall fet bort. Har aldrig sett en sådan kropp som jag funnit. Attraktiv/sexig.

• mepetite

15% för båda vore väl idealet. Själv ligger jag på 25 % bläää

• Anonym (Kille 33 år)

Kvinnor 15-20%

Män 10-15%

• HerrFantasi

Män: Max 15%.

Kvinnor: Gärna 35% och uppåt.

• Monte
    Anonym (Oskar) skrev 2014-07-05 18:11:40 följande:

Vilken fett procent tycker ni är sexigast? Det kan nog skilja sig mycket här på vad män och kvinnor tycker är sexigt och attraktivt. Själv vill jag nog ha en kvinna med åtminstone 30 % fettprocent eller mullighet medan jag tror att kvinnor då tycker män är feta om de har en likadan fettprocent.

www.builtlean.com/2012/09/24/body-fat-percentage-men-women/

Det orkar jag inte engagera mig i. Men uppskattningsvis, på kvinnor runt 30?

Föredrar män iofs så jag kanske får återkomma här med ett väl genomtänkt svar.
  • Sensitiveguy

Allt ifrån nära spinkis till nära övervikt.

• Efraim Barkbit

På kvinnor är 30-40% fint men även högre procent blir fint om man är både mullig och tränad.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Män, kvinnor vilken fett procent tycker ni är sexigast?