• Anonym (95kg man)

Skulle du, kvinna med lite överviktig sambo/man ställa upp på detta?

Hur skulle ni damer ställa er till detta? Er sambo/man vill att du nekar honom penetrerande sex med honom tills dess att han gått ner X-antal kilo i vikt. Du blir inte lidande annat än att du inte kommer få känna honom i dig. Du får bestämma helt när, om och hur du får orgasm. Ska han fingra dig, slicka dig, använda leksak eller får han bara titta på när du leker själv för att han ska bli extra motiverad att tappa kilon?
    OBS. Det är mannens vilja men en förutsättning är att du hjälper honom att gå ner i vikt på detta sätt - hjälper du honom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du, kvinna med lite överviktig sambo/man ställa upp på detta?
  • Fantasilös

Jag hade lätt gjort det. Fast hade onanerat själv, tänder inte på sambon längre..

• humledummle

Troligen inte . Dock skulle jag dra med honom i min träning / bantning men jag skulle bli lidande jag älskar våra sex kvällar så han får ha en annan metod

• Anonym (nej)

Nej det hade jag inte gjort, ärligt talat så låter det som en väldig dålig metod. Tvivlar starkt på att den skulle fungera och hålla sig.

• Anonym (Tjej)

NEJ! Hela poängen med att ligga är för mig att känna honom i mig. Det ger mig ingenting att bli slickad, och att bli smekt till orgasm kan jag fixa själv. Sen skulle jag inte uppmuntra min man att gå ner om han inte själv ville det eller om han mådde dåligt. Tycker om en man med lite extra hull.

• Anonym (Mer sex)

Är det inte bättre att ha MER sex istället? Aktivt sex bränner mycket kalorier, låt honom göra det mesta av jobbet!

• Anonym (Aron)

Eller neka sin fru sex till dess hon har fixat sina hängpattar och lasrat celluliterna på låren.

• Anonym (19)

Nej jag skulle absolut inte gå med på det. Gå ner i vikt kan han göra på annat sätt. De inte så ofta vi träffas så då vill jag ha sex med honom.

För övrigt har jag inga problem att han är överviktig, för mig är han mer sexig än mitt ex som var väldigt vältränad, det enda som jag kan se negativt är om han går upp mer och hans hälsa försämras.

Men om han vill ha hjälp att gå ner i vikt ställer jag upp, men inte att skippa sexet..

• Anonym (Anna)

Win-win! Jag får en snyggare karl och slipper ha sex.

Svar på tråden Skulle du, kvinna med lite överviktig sambo/man ställa upp på detta?