Geotristess
Vad hände med Gudasänds tråd om geocentrism och allt vad det var?
Raderades den på grund av för mycket mobbing eller ligger den någonstans här i sandlådan?
Vad hände med Gudasänds tråd om geocentrism och allt vad det var?
Raderades den på grund av för mycket mobbing eller ligger den någonstans här i sandlådan?
Puffar
Vilken av de?
Den här
Den här
eller den här?
Eller någon annan jag inte hittar?
Ja, den är blortplockad. Varför vet jag inte, men spelar roll. Alla Gudasänds trådar tugga om samma saker om och om och om....
Han skickar allt mellan ett par pm till 10-20 per dag till mig.
Där försökte han säga flashback hade sagt till familjeliv att stänga den gråtatråden han hade.
Jag avsllöjade honom, att det var han själv som bad om att tråden skulle stängas och slängas.
Utmanade honom att öppna en ny, men verkade som att det inte var så skoj att få sina lögner så blottlagda.
Så därför faller han tillbaka till sin hobby, och det är sprida suspekta religiösabudskap istället.
Han upprepar även att han ska åka till Karlstad till någon Henrik.
Där har jag nog fått en 100 pm om detta, och svarat på samtliga.
Men där verkar han helt fastna i en loop, där han upprepar samma om och om igen.
Så om du Henrik är här och läser, så bör du ta ett ord med honom, då han tror alla som är emot han är just du.
Som du vet har han en del problem med retorik, och tyda och analysera texter är inte hans bästa sida.
Hans starka sidor är ge faan i att svara och gärna ställa par tre nya frågor, som han kräver på att få svar på.
Så han kan inte se skillnad på hur de olika användarna skriver.
Och då tro alla är samma person, för någonstans har han fått för sig att det bara finns en person i hela världen som är emot honom.
Och tydligen är det du Henrik, din stackare.
Vad har du gjort för lyckats få han så besatt av dig?