Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Läskigt)

Jag ramlade från en klippa under en dejt

Jag ramlade från en klippa igår 10 meter. Jag landade på asfalt med massa stenar. Jag mår bra nu....men vad ska jag göra? Det pinsamma var att jag ramlade under en dejt. Jag skulle visa henne ett romantiskt ställe och ge min första kyss. Istället ramlade jag och skapade panik. Tror ni Gud ville få det menat att jag inte ska satsa på den här tjejen?

• Svar på tråden Jag ramlade från en klippa under en dejt
  • Monte

Guds vägar äro outgrundliga!

• Anonym (hm)

Hoppet är det sista som överger människan...

• Näckrosen

Det blir en rolig historia att berätta för barn och barnbarn sen.

Hoppas du inte gjorde dig allt för illa.

• Anonym (...)

Låter ju som ett mindre mirakel att ramla 10 meter på asfalt och må bra Förvånad Jag ramlade 3 meter på trägolv och kunde knappt röra mig och var sjukskriven i ett halvår.. Tur det gick bättre för dig. 
    Men jag förstår inte varför just den händelsen ska spela in i om du ska höra av dig till henne igen eller inte? Det är väl bättre att se tillbaka på hur resten av träffen gick? 

• Anonym (Suck)

Oj låter ju nästan som dejten som slutade med att tjejen halkade o  ramlade ner för en slänt...eller killen som var orolig att ramla ner i nån å under dejten.

• Anonym (Läskigt)

Men vad ska jag göra? Kan någon säga mig vad jag ska göra? Jag mår dåligt....

• Sweet Sofia
    Anonym (Läskigt) skrev 2014-07-07 08:22:59 följande:

Men vad ska jag göra? Kan någon säga mig vad jag ska göra? Jag mår dåligt....

Nyss mådde du ju bra? Sjukvården är bra att besöka...
  • slutdiskuterat

Låter bokstavligt talat som en drömdejt.

Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi hatar.
  • Nape

Äh, ta det med en klackspark.

Ring upp tjejen och be om en ny dejt. "Det är sällan jag faller såhär hårt för en tjej på första dejten, jag skulle gärna vilja träffa dig igen. Har du lust att gå på picnic imorgon?"

• Anonym (?)

Är du samma ts som hade dunderångest för att du behövde gå på toa under ett restaurangbesök? I så fall tycker jag att du behöver prata med någon.

• Aileen Allannah

Tio meter rakt ner i asfalten med massa stenar på och du mår bra idag? Tönterier, hitta på något bättre.

• Anonym (Läskigt)

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra? Hon har inte ens hört av sig. Tränk om hon tror att jag är död. För jag tror hon bara stack när jag ramlade. Varför har hon inte hört av sig. Tror hon jag är död?

• erica91

Ring henne och be om en ny dejt utan några klippor! :)
    Skönt att du mår bra!! :D

• bramble

Om det verkligen var 10 meter du ramlade ned på asfalt och stenar så borde hon vara imponerad över miraklet att du mår bra idag.

Bor på andra våningen och från balkongen är det fem meter ned till marken till en gräsmatta. Kan inte tro att man utan världens största tur skulle klara ett dubbelt så högt fall på hårdare material utan att bryta något.

Svar på tråden Jag ramlade från en klippa under en dejt