• devkid

Tips planera födelsedag till flickvän

Jag är sämst på sånt där med presenter osv. Men förra året när flickvännen fyllde år så tog jag mig i kragen och ordnade. Jag ordnade en gullig present (om än inte något superpåkostat) som hon blev väldigt glad för. Dagen följdes av friluftsaktivitet, ett besök till Fotografiska och dagen avslutades med middag på en trevlig restaurang. Detta blev mycket uppskattad av flickvännen.

I år kommer vi att befinna oss i Paris på hennes födelsedag, och jag har lite tomt i huvudet vad vi ska hitta på, vad jag ska ge henne osv. Jag vill ju ge henne en present, men det behöver inte vara något som hon "behöver" utan snarare något fint och symboliskt.

Jag funderar på att under dagen ta henne till någon vingård och kanske avsluta kvällen på en av de där restaurangbåtarna där man kan se Paris från vattnet på kvällen.

Alla tips tas tacksamt emot!

• Svar på tråden Tips planera födelsedag till flickvän
  • Heysoulsister

Alltså helt ärligt har inte tips till dig men du låter romantisk av dig . Tur hon har som har dig! Du behöver inte tips, men nån smycken kan du köpa också blir alltid uppskattad av Vilken tjej som helst

• devkid

Har tyvärr slut på idéer, och skulle behöva alla tips jag kan få.. Hit me :)

Svar på tråden Tips planera födelsedag till flickvän