• maycic

vi hade partnerbyte och min man började älska passionerat med den andra kvinnan.

Hej!
    Hittar inga råd eller tips på mitt problem, så jag skriver här och hoppas ngn varit med om liknande eller kan ge tips på vad man kan göra.
    Jag och min sambo sen fem år tillbaka, har ett underbart sexliv, vi älskar och respekterar varrandra och han känns verkligen menad för mig!

För att nämna så ni har helheten upplagt så är det så att jag är hans första flickvän, han hade sex med andra kvinnor men inget förhållande. I början av vårt förhållande fick jag mig en självförttrående törn då han inte alls var sexuell utan såg mig som sin fru, sin kärlek och kvinnan som i framtiden skulle föda hans barn, han ville inte snuska sig med mig då zom hsn gjort med de andra sa han. Tiden gick och han slappnade av mer och mer och vi har ett väldigt porrigt erotiskt sexliv nu!

För ett tag sedan sa han att han skulle tända på att se mig med andra för han tycker ag är en porrstjärna i sängen och han skulle tända på att se mig med andra, eftersomjag testat trekanter och tjejsex innan honom, var jag ockdå nyfiken, så vi skrev upp oss på en sida och träffade ett annat par.

Paret var väldigt trevliga snälla o h jag klickade med kvinnan enormt, vi var ute och åt och gick sen vidare till vårt hotellrum, hon var väldigtmycket för beröring och kysste både mig o honom flera ggr överallt. När vi sen bytte partner kände jag att jag och den andra mannen inte klickade på samma sätt som hon och han. De verkligen älskade passionerst med varrandra, deras kroppar var så fina tillsammans och det såg verkligen ut somde var i en egen bubbla full av passion. Jag försökte ha ögonkontakt med min man men han vaf så inne i henne på ett passionerat sätt och hon i han, den andra mannen märkte det med för vi stannade till och bara tittade på dem, han såg på min blick jag tyckte det gick för långt och började bara smeka min kropp lite. Jag vet inte varför jag inte sa ngt, jag tände ju på det, på samma gång som jag tyckte att han gav henne ngt så vackert som inte ens jag fått, våra kroppar har aldrig klickat pådet sättet. Vi har pratat om detta mycket! Han vet vad jag känner inför allt och han säger att han inte ville dissrespekdta den andra kvinnan eller vara för snuskig då han vet att när han är ingång så är han väldigt porrig.

Jag mår så dåligt av detta! Allt var skönt annars och bra, till och mednär han slickade henne tände jag enormt då jag inte gillar att bli slickad och hon älskade det, så jag kände han fick njuta mennär de alskade så passionerat,det har stannat kvar i mitt huvud och jag får inte bort det. Jag vill absolut inte göra slut förjag älskar han mer än ngtannat och jag vet att han älskar mig onändligt. Ngn somhar vart med om liknande situation ellee vet vad jag skagöra åt detta?

Idag grät min man för han kändesig ignorerad av mig och han är rädd för att jag ska lämna han på grund av detta. Hansäger att han mest koncenterade sig på att få upp den och att det inte alls var passion mellan dem, att jag ör hans porrstjärna

Jag är bara så förkrossad och vet inte hur jag ska komma övere detta,ngn som vet?

partnerbyte
  • Svar på tråden vi hade partnerbyte och min man började älska passionerat med den andra kvinnan.
  • Fjärilslarv

men om ni har gått med på att ha sex med andra så har ni ju det, att de sen älskar passionerat är ju något man får ha med i beräkningen.

• Drottningen70

Du får väl ta det som en livsläxa helt enkelt. Lite knäppt att ha gruppsex och sen förvänta sig att ens partner ska va lite halvkylig..

• UniqueSnowflake

Men precis. Det är lite "well, there you go" över det.

Drottningen70 skrev 2014-07-07 17:09:13 följande:
    Du får väl ta det som en livsläxa helt enkelt. Lite knäppt att ha gruppsex och sen förvänta sig att ens partner ska va lite halvkylig..

(.^_^.)
  • Chester Copperpot

If you can't do the time, don't do the crime....

• NicKnejm

Det är en självklarhet att par sinsemellan håller ögonkontakt och inte glömmer varandra när de har sex med flera i samma rum. Ts man gjorde fel och likaså kvinnan under honom som inte interagerade mer med de andra.

• Muslimsktjej

Varför ens hålla på med sånt om du ändå inte klarar av det?? Suck.

• Anonym (samba)

personkemin fungerar olika i varje relation man har.I gruppsexets värld sker allt det där snabbare

Det märks just när kvinnor går in till par, i trekanter eller killkompisen killen tar in, och mellan två par

Vi har alla olika vanor  med varandra, goset och sexet är på ett visst sätt.Nu hade din kille och den andra tjejen bra personkemi tillsammans och det klickade

Nu jämför du, vad hade hon som du inte hade, eller vad hade dom som ni annans inte har?

Det är som i den vanliga världen, mellan varje kille eller tjej man möter så är vi olika ihop med varje

Men i gruppsexets värld snurrar allt snabbare , allt sker så att säga inför öppen ridå
    Man är mera sexuellt aktiv  i den så kallade swingersvärlden . Det går fortare mellan varje möte

Så det här är väl baksidan av det hela. Någon utav parterna kan bli mycket attraherad av någon annan och vilja träffa den eller just detta par igen

Den andre kvinnan kan ha haft vana och vara erfaren och mycket spontan och ha lätt för att släppa loss

Det är därför viktigt att ni har ett eget sexliv också .Att ha sex med andra och ta steget kanske medför vissa risker gällande attraktion och att tända mycket på en annan

Därför är det svårt med alla så kallade regler eftersom vi möter olika människor och släpper loss. Mitt i är det svårt att avbryta

Vänta med att träffa nya par igen

• maycic

Jag vet att jag får skylla mig själv och jag fattar inte ens ni som kommenterat detta, jag vill ju ha tips och råd hur jag ska komma över detta. Jag älskar han, men jag kan inte ens vakna utan att tänka på det dem hade, jag kanske glömde nämna det men en av reglerna jag hade, var just att han inte fick ligga på henne med hela kroppen på sig och kyssa o ta, utan att han hela tiden har ögonkontakt med mig, och det var just det som han helt glömdeav för en stund.

Jag känner mig så jävla sårad att mitt öiv inte kan funka,, jag är i en stor dimma! Och tack Nicknejm för att du förstår!

Och bra skrivet Anonym, det var ju det jag märlte att de hade den kemin, det är det somgör onte.. och hur går man vidare???

• maycic
    NicKnejm skrev 2014-07-08 01:50:24 följande:

Det är en självklarhet att par sinsemellan håller ögonkontakt och inte glömmer varandra när de har sex med flera i samma rum. Ts man gjorde fel och likaså kvinnan under honom som inte interagerade mer med de andra.

Tack! Så känner jag, det är en självklarhet! Jag undrar ju ockdå.. varför?var det stt hon var bättre skönare somhan glömde av att ha ögonkontakt?allt snurrar och mitt liv är sp påverkat..
Svar på tråden vi hade partnerbyte och min man började älska passionerat med den andra kvinnan.