vi hade partnerbyte och min man började älska passionerat med den andra kvinnan.
Hej!
Hittar inga råd eller tips på mitt problem, så jag skriver här och hoppas ngn varit med om liknande eller kan ge tips på vad man kan göra.
Jag och min sambo sen fem år tillbaka, har ett underbart sexliv, vi älskar och respekterar varrandra och han känns verkligen menad för mig!
För att nämna så ni har helheten upplagt så är det så att jag är hans första flickvän, han hade sex med andra kvinnor men inget förhållande. I början av vårt förhållande fick jag mig en självförttrående törn då han inte alls var sexuell utan såg mig som sin fru, sin kärlek och kvinnan som i framtiden skulle föda hans barn, han ville inte snuska sig med mig då zom hsn gjort med de andra sa han. Tiden gick och han slappnade av mer och mer och vi har ett väldigt porrigt erotiskt sexliv nu!
För ett tag sedan sa han att han skulle tända på att se mig med andra för han tycker ag är en porrstjärna i sängen och han skulle tända på att se mig med andra, eftersomjag testat trekanter och tjejsex innan honom, var jag ockdå nyfiken, så vi skrev upp oss på en sida och träffade ett annat par.
Paret var väldigt trevliga snälla o h jag klickade med kvinnan enormt, vi var ute och åt och gick sen vidare till vårt hotellrum, hon var väldigtmycket för beröring och kysste både mig o honom flera ggr överallt. När vi sen bytte partner kände jag att jag och den andra mannen inte klickade på samma sätt som hon och han. De verkligen älskade passionerst med varrandra, deras kroppar var så fina tillsammans och det såg verkligen ut somde var i en egen bubbla full av passion. Jag försökte ha ögonkontakt med min man men han vaf så inne i henne på ett passionerat sätt och hon i han, den andra mannen märkte det med för vi stannade till och bara tittade på dem, han såg på min blick jag tyckte det gick för långt och började bara smeka min kropp lite. Jag vet inte varför jag inte sa ngt, jag tände ju på det, på samma gång som jag tyckte att han gav henne ngt så vackert som inte ens jag fått, våra kroppar har aldrig klickat pådet sättet. Vi har pratat om detta mycket! Han vet vad jag känner inför allt och han säger att han inte ville dissrespekdta den andra kvinnan eller vara för snuskig då han vet att när han är ingång så är han väldigt porrig.
Jag mår så dåligt av detta! Allt var skönt annars och bra, till och mednär han slickade henne tände jag enormt då jag inte gillar att bli slickad och hon älskade det, så jag kände han fick njuta mennär de alskade så passionerat,det har stannat kvar i mitt huvud och jag får inte bort det. Jag vill absolut inte göra slut förjag älskar han mer än ngtannat och jag vet att han älskar mig onändligt. Ngn somhar vart med om liknande situation ellee vet vad jag skagöra åt detta?
Idag grät min man för han kändesig ignorerad av mig och han är rädd för att jag ska lämna han på grund av detta. Hansäger att han mest koncenterade sig på att få upp den och att det inte alls var passion mellan dem, att jag ör hans porrstjärna
Jag är bara så förkrossad och vet inte hur jag ska komma övere detta,ngn som vet?