Luktar mögel mellan benen ?! HJÄLP
Hejsan!
För en vecka sedan åkte jag in till akuten så jag vaknade av världens smärta i ena njuren.
Fick en 5 dagas antibiotika kur som jag pt sista tabletten av i fredags förra veckan.
Idag när jag tvättade och böjde mig ner så kommer det en sur typ mögellukt så det kan lukta om tex kläder har legat blöta ett tag .. trodde först att det var den andra personen som lukta eller att det var från tvättstugan ..
När jag kommer hem så kom lukten igen när jag skulle kissa ser då att hela trosan är full med vit gegga det ser alltså inte ut som svampinfektion (har haft det några gånger tidigare) luktade på det och får samma sura mögellukten tänkte det kanske är trosorna som luktar.
Nyfiken som man är så sattr jag mig framfär en spegel och tittade där nere o även där är hela "muffen" vit av dessa flytningarna bresar upp för o se om det ligger så mot vöggen som det gör när det är svamp men det gör det inte.
Fruktansvärt illa luktar det och kommer up väldigt mycket.
Någon som vet vad detta kan vara ?
Kommer ju såklart ta mig till VC men kan va skönt om någon kanske vet vad det kan va innan man åker dit :)
Tack på förhand !