• Anonym (Anomyn)

Vill inte slicka min tjej.

Egentligen vill jag slicka henne, jag tycker om henne jätte mycket och vill ge henne det och hon saknar det samtidigt och känner sig mindre omtyckt för att jag inte vill.

Det finns två anledningar som jag inte kan komma runt känns det som och jag vill inte vara elak och pressa henne på något sätt.

Första saken är att hon har ganska många flytningar, varje gång jag kollar i hennes trosor är det ett streck med vit/gula fläckar.

Andra saken är lukt, det luktar ibland inte så bra.

Vet inte hur jag ska säga detta, har redan sagt en del men inte riktigt knutit ihop alla trådar och sagt allt rakt ut, vill inte såra henne och speciellt för att hon är en väldigt känslig tjej.

Går det att göra något åt dessa två små problem som skulle göra att min oralsex-lust blev väldigt jätte mycket större?

Hur ska jag säga det på bästa sätt?

• Svar på tråden Vill inte slicka min tjej.
  • Anonym (¤)

Alla kvinnor har flytningar mer eller mindre. Det är inget konstigt. Men det finns olika typer av flytningar och vissa är symtom på att nåt inte är riktigt bra. Ofta får man MER problem ju mer man tvättat sig , i alla fall om man gör det med tvål.

Vill du inte ha oralsex så respektera dig själv i det.

• vaselin

Som någon redan har sagt, kvinnor har flytningar. Kvinnor ska ha flytningar. Det är ett tecken på att man är frisk och kroppen fungerar som den ska. Vanliga flytningar luktar inget särskilt, lätt syrligt. 

Illaluktande flytningar är ett tecken på obalans och/eller sjukdom. Det är svårt för oss att veta hur det är i det här fallet.

En del människor är känsligare för lukter än andra. Fitta luktar liksom fitta. Och kuk luktar kuk. Sex är inte rent, lukt- och kladdfritt. Jag personligen skulle tycka att det vore hemskt trist om så vore fallet.

Gillar du inte att slicka fitta så gör du inte. Jag tror inte att problemet ligger i att din tjej luktar illa. Det är få som gör det. Det är nog snarare så att du inte gillar att slicka. Och då är det bara att låta bli att så göra. Du ska inte gå ner på din tjej bara för att vara snäll. Det funkar inte. 

• Anonym (detluktarinterosor)

Hej.

Tycker du föreslår att ni duschar ihop innan du går ner på din tjej, du kan ju börja testa redan i duschen. Att tjejer har flytningar går inte att komma ifrån.

Om du ska berätta för henne vad du tycker så var jäkligt finkänslig. Mitt ex tyckte det var obehagligt med oralsex i början. Efter första försöket ville han inte mer och jag undrade varför. Sen förklarade han att jag inte luktade så gott. Men han sa det med andra ord som var väldigt sårande och jag tycker än i dag att oralsex är jobbigt då jag oroar mig hela tiden för hur det luktar där nere, fått en spärr i skallen. Konstigt nog kom exet över det där och sedan älskade han att gå ner på mig..var dock hans första gång ever så han blev väl lite chockad att det inte luktade rosor. Men jag har som sagt fortfarande svårt för när min kille ska gå ner på mig, så mitt råd är att vara väldigt försiktigt då detta kan snurra runt länge i hennes skalle sen. Lycka till.

• Anonym (Ett litet tips)

Annars kan man ju använda ett glidmedel med smak, både smakar och doftar gott ! :) Ett märke som heter swiss navy har jättegoda fräscha smaker, speciellt en som smakar mint som blir kall när man blåser på det fast ändå varmt när man slickar. Blir en spännande upplevelse och gott för den som utför oralsexet! :) Här är den jag menade: www.morethanlove.se/glid-massage/vattenbaserat-glidmedel/swiss-navy-cooling-peppermint

Lycka till!! :)

• The past is now
    vaselin skrev 2014-07-09 09:35:24 följande:

Som någon redan har sagt, kvinnor har flytningar. Kvinnor ska ha flytningar. Det är ett tecken på att man är frisk och kroppen fungerar som den ska. Vanliga flytningar luktar inget särskilt, lätt syrligt. 

Illaluktande flytningar är ett tecken på obalans och/eller sjukdom. Det är svårt för oss att veta hur det är i det här fallet.

En del människor är känsligare för lukter än andra. Fitta luktar liksom fitta. Och kuk luktar kuk. Sex är inte rent, lukt- och kladdfritt. Jag personligen skulle tycka att det vore hemskt trist om så vore fallet.

Gillar du inte att slicka fitta så gör du inte. Jag tror inte att problemet ligger i att din tjej luktar illa. Det är få som gör det. Det är nog snarare så att du inte gillar att slicka. Och då är det bara att låta bli att så göra. Du ska inte gå ner på din tjej bara för att vara snäll. Det funkar inte. 

Svar på tråden Vill inte slicka min tjej.