• Fuark

Tjejer med små bröst/liten röv

Finns nog inget mer avtändade en det, liksom hur kan ni leva med det?

• Svar på tråden Tjejer med små bröst/liten röv
  • Mandel

Nu har jag inte det, men de flesta kläder sitter ju bra mycket snyggare på en med liten rumpa/höfter och det ser sportigare ut med liten byst.
    Därmed inte sagt att storbystade och bredbakade är fula!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • sextiotalist

Uppenbarligen fungerar det bra, jag har väninnor som har små bröst och pojkfigurer, de har långa, lyckliga och stabila förhållande (eller räknas 25-30 år som det).
    De är harmoniska som personer och verkar ha mindre problem än de som är fixerade vid utseendet.
    De jag känner som är utseendefixerade har ofta en osäkerhet och ett stort bekräftelsebehov

• Anonym (Bo)

Älskar A-B kupa, en smal petite ram med en fast liten rumpa. Varför skulle man vilja ha något annat? Här sitter sakerna där de ska och gravitationen är inte deras värsta fiender. Sedan så vill inte jag se vågorna i fettvalkarna nät jag knullar dem hårt.

• Anonym (Bo)

Kom på att jag skulle lägga till att de ska inte vara smala för att de inte äter. De ska svara små och fasta i kroppen för att de tränar. Tänk gymnast.

• Anonym (E-cup)

De kan leva med det för att de inte är jagsvaga mähän som bryr sig om vad första bästa karriärmiffo dravlar ur sig för jäst leguandynga på ett forum.

Men du kanske har tur nästa gång du tänker, ge inte upp! Skrattande

• Anonym (.)

Det är jättelätt att leva med detGlad Min kropp funkar till det jag vill göra, det finns kläder som passar, jag kan sköta mitt jobb, jag gillar mig själv och som bonus så är man man inte bara galen i mig utan även min kropp (för tro det eller ej, det finns folk som gillar alla typer av kroppar)  

• mira05
    Anonym (Bo) skrev 2014-07-08 07:00:32 följande:

Älskar A-B kupa, en smal petite ram med en fast liten rumpa. Varför skulle man vilja ha något annat? Här sitter sakerna där de ska och gravitationen är inte deras värsta fiender. Sedan så vill inte jag se vågorna i fettvalkarna nät jag knullar dem hårt.

• vaselin

Det går alldeles utmärkt att leva med en A-kupa och liten röv. Även om min egna kassa kroppuppfattning gör att jag tycker att jag har en ganska stor röv.

Hursomhelst. Svårt att leva som liten och nätt är det inte. Snarare tvärtom.

• fluu

Jag gissar att det fungerar precis lika bra som allt annat. Dessutom skoj att med sin blotta existens kunna provocera dig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Zoja skrev 2014-07-08 17:52:44 följande:
    Finns inget mer avtändande än folk som inte kan stava, liksom hur kan du leva med det?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • ManiLund

Det är jättedumt att vara liten och nätt om man hamnar i slagsmål. Det är svårt att få slagen att bli riktigt tunga och om man springer rakt in i nån kanske det faktiskt inte märks så mycket. Är man riktigt liten kan det vara svårt att se också. Om det står nån lång framför till exempel. Matkontot kanske är litet. Det är bra. Är man väldigt späd kan man handla på barnavdelningen. Skor i stl 35 är mkt billigare. Utbudet kan vara sämre.

• Mamori

Kanske för att vi inte lever för att du ska tycka att vi är attraktiva? Glad Hur stor röv har du själv förresten?

Svar på tråden Tjejer med små bröst/liten röv