Hjälp!?
Skriver och hör om det är någon som varit med om eller känner till vad detta kan vara för något. Jag försöker bli gravid men det verkar svårt?
De senaste månaderna har jag ca en vecka innan mens fått ?molvärk?, dvs som mensvärk över livmodern och jag har tagit det som ett graviditetstecken, men sen kommer mensen ändå. Denna månaden började värken direkt efter ägglossning och har (vad jag tycker/gissar) massa graviditetstecken, dvs värken, huggningar/stickningar i livmodern, kass mage.
Men så imorse kom mensen (satt och grät samtidigt som jag försökte få i mig frukosten).
Har googlat lite och endometrios kom upp i söklistan och läst lite om de, en kompis nämnde ?stress? med ett frågetecken efteråt. Har varit på gyn och gjort ett ultraljud och de var inga cystor och jag hade ägg och gjorde ett test så de såg att jag haft ägglossning (gulkroppshormon)
Vi har beställt tid i höst för en fertilitetsutredning så jag antar jag får vänta till dess men jag tänkte jag ville höra lite vad ni säger, det är ju ni som varit med om detta som är experterna.
ALLA har gravidmagar, ALLA får barn på löpande band och ALLA har så lätt för sig (nu vet jag att det verkligen inte är så, men det är så jag känner just nu)