• Anonym (Ont)

Öm på venusberget. Vad kan det vara?

Jag är 40 år. Jag är inte gravid och har aldrig varit det. Jag äter inte p-piller.

Jag är öm/har ont i ett område på venusberget. Vad kan det vara? Jag har aldrig känt detta innan. När jag petar där känns det ungefär som det gör när man petar på ett blåmärke.

• Svar på tråden Öm på venusberget. Vad kan det vara?
  • Momalicious

Haft sex nyligen? Snart mens/ägglossning? Jag kan bli öm där vid allt ovan nämnt, absolut inte varje gång, men någon gång ibland.

• Anonym (E)

Men herregud vad folk nojar över totalt onödiga och ofarliga saker. Kan vara pga vad som helst. Sex, onani, cyklat mycket, slagit i något, sovit konstigt och klämt nerv, infekterad hårsäck, petat dig själv där upprepade gånger för att kolla om det gör ont etc.

• Anonym (Ont)
    Anonym (E) skrev 2014-07-08 10:38:51 följande:

Men herregud vad folk nojar över totalt onödiga och ofarliga saker. Kan vara pga vad som helst. Sex, onani, cyklat mycket, slagit i något, sovit konstigt och klämt nerv, infekterad hårsäck, petat dig själv där upprepade gånger för att kolla om det gör ont etc.

Alltså, var läser du att jag nojar mig? Jag har aldrig någonsin känt något liknande i hela mitt liv och undrar vad det jag känner beror på. Det är väl inte konstigt.

Av det du nämner är det bara "sovit konstigt och klämt en nerv" som skulle kunna passa. Kanske är det ägglossning.

• Anonym (Vis)

Skulle man kunna få se eller?

• Anonym (Ont)
    Anonym (Vis) skrev 2014-07-08 12:06:02 följande:

Skulle man kunna få se eller?

Vaddå. Det finns inget att se. Det ser ut precis som vanligt.
  • Anonym (Vis)
    Anonym (Ont) skrev 2014-07-08 12:19:03 följande:
    Vaddå. Det finns inget att se. Det ser ut precis som vanligt.
    Varför inte? Det är ju ett venusberg. Jag vill se hur det ser ut. Det är min rätt
  • Anonym (Ont)
    Anonym (Vis) skrev 2014-07-08 12:34:36 följande:
    Varför inte? Det är ju ett venusberg. Jag vill se hur det ser ut. Det är min rätt
    Gissar att du är ironisk. Eller är du en särskild sorts bergklättrare?
Svar på tråden Öm på venusberget. Vad kan det vara?