• Äldre 8 Jul 21:49
    648 visningar
    1 svar
    1
    648

    Mammor, se hit!

    Hej på er,

    efter en 9 månaders lång utredning har vi nu fått diagnos på sonen; autismspektrumtillstånd. Det känns oerhört skönt, en lättnad. Sen i höstas har det varit tufft på många sätt. Jag har vetat att det har varit något med min pojke, men inte kunnat sätta fingret på det. Har tagit in all information om detta via nätet, böcker & dokumentärer och det känns bra. Så en helt ny värld har öppnats! Så mammor till barn med funktionshinder; Hur gör man vid besök till barnhabiliteringen? Och utbildningar? Och simskola? Vabbar man? Är det tillfällig föräldrapenning som gäller? Tacksam för svar! Kram på er

  • Svar på tråden Mammor, se hit!
  • Äldre 8 Jul 22:54
    #1

    Du är inte ensam om detta. Läs i den andra tråden.


    Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/tjej som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri. 


    Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer trefaldt igen!

    Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*

    Visa presentation

    http://miamiamia.bloggplatsen.se

Svar på tråden Mammor, se hit!