Jag är grymt attraherad/kåt på min sambos bästa vän/vår dotters gudfar
Jag är sambo med en underbar man sen 5 år tillbaka, vi har en dotter på 9 månader och är lyckliga. Min sambos bästa vän (sen dom var 6 år gamla) separerade med sitt ex för 3 månader sen och hade då ingenstans att ta vägen. Jag och sambon som har ett tomt rum erbjöd då honom (och hans son varannan vecka) att flytta in till oss tills han hittat nå eget. Problemet är att nu att vi är väldigt väldigt attraherade och till och med kåta på varandra. Min sambo reser mycket i sitt arbete vilket leder till att jag, barnen och vännen ganska ofta är ensamma här hemma. Jag har alltid tyckt att han är snygg och han har vältränad kropp och så men thats it. Men sen han flyttade in så har vi börjat spana in varandra på ett annorlunda sätt, det har blivit mer och mer. Om vi kommer åt varandra är det som att jag får en stöt. När jag har sex med min sambo så brukar jag blunda och fantisera om att det är vännen jag har sex med, det leder till explosions artade orgasmer. Men åh vilket dåligt samvete jag får... Förra veckan (sambon var då på tjänstresa) så tittade vi på Allsången, drack lite vin och åt jordgubbar, vi hade supermysigt. Jag beklagade mig att jag har så himla ont i ryggen och han erbjöd sig då att få ge mig massage, och det fick han. Båda två blev ganska så fort kåta och upphetsade och vi började kyssas, han tog av mig min bh och kysste mina bröst. Precis då så vaknade min dotter och skrek vilket var tur för då "vakande" vi upp. Efter det så har allt eskalerat, nu har vi smakat lite på varandra och jag vet att vi snart inte kan stå emot. Min sambo åker imorgon igen och är borta till fredag, jag vet att något kommer hända imorgon. Jag känner inte igen mig själv och det känns som att jag inte kan styra mig själv..... Är jag hemsk eller är känslorna normala!?